IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Velika Britanija: Trg "Click & Collect" bo do leta 2023 dosegel 10 milijard funtov

11.02.2019
Prodaja prek koncepta "Click & Collect" naj bi na Otoku v roku prihodnjih petih let narasla za 45.8 %, kar bi pomenilo, da bo njena vrednost dosegla skoraj 10 milijard funtov (11,42 milijard evrov), kaže nova raziskava agencije GlobalData.
 
 
Raziskava za obdobje med letoma 2018 in 2023 kaže, da bo sicer rast zajetna, a da se bo skozi teh pet let postopoma umirila zaradi zrelega trga in optimizacije storitev trgovcev. 
 
"Čeprav je bilo lani 79.9 % uporabnikov sistema 'Click & Collect' zadovoljnih, je to še zmeraj manjši delež, kot je recimo zadovoljnih z domačo dostavo, pri kateri ima pozitivno izkušnjo kar 89.5 % ljudi," je povedala strokovnjakinja pri GlobalData, Emily Salter.
 
Približno 39,2 odstotka kupcev je lani ob prevzemu blaga na "Click & Collect" točkah dokupilo vsaj še en dodaten artikel. "Številni dejavniki bodo vplivali na rast trga 'click & collect", med drugim tudi zaprtja nekaterih prodajaln," dodaja Salterjeva.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top