IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.04.2019 || Pivopivci zapravili lani več   |  Tovarna olja Gea lani z dvigom dobička  |  Franc Jager najavlja izgradnjo hotela na Pagu   |  Hofer do konca leta brez plastičnega pribora in kozarcev za enkratno uporabo  |  Vitinka kupuje Vitaminko?  |  Spar s potapljači očistil Ljubljanico za več kot tono odpadkov  |  "Odprta kuhna" jutri na Ptuju  |  Od naslednjega leta prepoved titanovega dioksida v hrani  |  V Mercadoni so se poslovili od plastičnih vreč za enkratno uporabo  |  Med prazniki mirovanje medbančnih plačil  |  Ministrica Pivec na 3. Festivalu velikonočne slovenske potice  |  Kroger širi omrežje distribucijskih centrov  |  Čokoladni velikan Barry Callebaut odpira tovarno v Novem Sadu  |  Ali po prodaji Intereurope Pošti Slovenije nastaja nov logistični velikan?  |  Spar z velikonočnimi dobrotami razveselil materinske domove  |  Panvita v Novem mestu odprla prenovljeni mesni center Ave  |  Pivka perutninarstvo napoveduje večjo proizvodnjo  |  PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček  |  Saputo za 1,12 milijarde EUR odkupil Dairy Crest  |  LIFE omogoča razvoj novih izdelkov  |   ||
   

Velika Britanija: Trg "Click & Collect" bo do leta 2023 dosegel 10 milijard funtov

11.02.2019
Prodaja prek koncepta "Click & Collect" naj bi na Otoku v roku prihodnjih petih let narasla za 45.8 %, kar bi pomenilo, da bo njena vrednost dosegla skoraj 10 milijard funtov (11,42 milijard evrov), kaže nova raziskava agencije GlobalData.
 
 
Raziskava za obdobje med letoma 2018 in 2023 kaže, da bo sicer rast zajetna, a da se bo skozi teh pet let postopoma umirila zaradi zrelega trga in optimizacije storitev trgovcev. 
 
"Čeprav je bilo lani 79.9 % uporabnikov sistema 'Click & Collect' zadovoljnih, je to še zmeraj manjši delež, kot je recimo zadovoljnih z domačo dostavo, pri kateri ima pozitivno izkušnjo kar 89.5 % ljudi," je povedala strokovnjakinja pri GlobalData, Emily Salter.
 
Približno 39,2 odstotka kupcev je lani ob prevzemu blaga na "Click & Collect" točkah dokupilo vsaj še en dodaten artikel. "Številni dejavniki bodo vplivali na rast trga 'click & collect", med drugim tudi zaprtja nekaterih prodajaln," dodaja Salterjeva.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top