IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

ZDA/Avstralija: Tretjina mlajših otrok po svetu podhranjena ali s prekomerno težo

16.10.2019
Približno 200 milijonov otrok, mlajših od pet let, po vsem svetu ima zdravstvene težave zaradi napačne prehrane - vsaj eden od treh je bodisi podhranjen bodisi ima prekomerno telesno težo, ugotavlja v New Yorku predstavljeno poročilo Unicefa.
 
Za zastojem v rasti in razvoju tako trenutno po svetu trpi 149 milijonov otrok. Še 50 milijonov jih je prešibkih ali presuhih, kar 340 milijonov pa jih je ne zaužije zadosti vitaminov in mineralov. Še 40 milijonov otrok pa trpi za prekomerno težo.

Zagotavljanje dostopa do zdrave hrane za vsakega otroka mora postati politična prioriteta, če želimo premagati problem nezadostne prehrane, zlasti v državah v razvoju, v poročilu poudarja Unicef. Kot je opozorila izvršna direktorica Unicefa Henrietta Fore, ne gre samo za to, da otroci pojedo dovolj, gre predvsem za to, da jedo pravo hrano.
 
 Pred petimi leti se je eden izmed dveh največjih trgovcev v Avstraliji - Woolworths, ki skupaj z verigo supermarketov Coles sestavlja duopol, odločil za nov način privabljanja kupcev.
 
Otroci so (si) lahko  v vseh 961 trgovinah Woolworthsa po Avstraliji izbrali kos sadja, ki jim ga bo trgovec ponudil brezplačno. Najštevilčnejša avstralska veriga supermarketov je v ta namen v svojih prodajalnah namestila košare s sezonskim sadjem.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top