IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.11.2019 || Mariborska občina v prevzem celotne osrednje tržnice   |  Jumbo odprl že drugo trgovino v Belgiji  |  Ana Roš ambasadorka UNWTO  |  V veljavi trgovinski sporazum med EU in Singapurjem  |  General Mills iz svojih izdelkov umika natrij  |  Lidl v Valencii in Barceloni omogočil dostavo v eni uri  |  Požeška Budimka prodana za 212 milijonov dinarjev  |  Odprti novi trgovini Idee v Podgorici  |  McMillon: "Walmart lahko izgine v trenutku"  |  Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH  |  Rastoder ustanavlja letalsko družbo   |  Nagrado Best Buy Award v kategoriji napolitank je prejel Manner  |  Leclerc kupuje trgovine Casina  |  Carrefour našel (starega) kupca za splet  |  14. Vrh slovenskega gospodarstva na GZS  |  Skupščina Petrola 12.decembra o reviziji poslov   |  GEFCO dobavitelj embalaže za Airbus  |  Prijave za CEO Summit Beograd revije InStore - 4. december 2019  |  30.novembra ponovno odprtje mariborske trgovine Zelena japka  |  Hrana ni za tjavendan je projekt Lidla in Ekošole   |   ||
   

Slovenija: Totem parfumskih stekleničk iz Steklarne Hrastnik

15.10.2019
Steklena skulptura za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije.

Steklarna Hrastnik podira mejnike in utrjuje svoj položaj v segmentu parfumerije. To dokazuje tudi dogovor o dolgoročnem sodelovanju z organizacijo The Fragrance Fundation France, za katero so izdelali skulpturo za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije FiFi. Steklarna Hrastnik je skulpturo, totem parfumskih stekleničk, ustvarila v sodelovanju s priznano oblikovalko Sylvie de France in podjetjem Quadpack. Skulptura je izdelana iz trajnostnih materialov, stekla, lesa in organskega bombaža ter odraža vrhunskost v dizajnu, izdelavi in odgovornost do okolja.

Nagrada FiFi se podeljuje za izjemne dosežke na področju parfumerije, ki so bili predstavljeni na trgu v preteklem letu in izstopajo zaradi dišave, embalaže ali komunikacije. Ker gre za nagrajevanje odličnosti in inovativnosti na področju parfumerije, v fundaciji želijo, da to odraža tudi skulptura, poleg tega pa mora biti trajnostno zasnovana. Izbira stekla in lesa kot trajnostnih materialov je bila logična, izziv pa je bilo uresničiti idejo, da s pomočjo transparentnosti stekla, prikažemo, da dišave prinašajo svetlobo v naša življenja. Izziv pa je predstavljala"nadgradnja", torej izdelati skulpturo, ki bo s svojo transparentnostjo izražala idejo, da dišava prinaša svetlobo, so izpostavili v Steklarni Hrastnik.

 Skulptura, na kateri so reliefno upodobljene parfumske stekleničke, je rezultat vrhunske tehnologije in znanja hrastniških steklarjev. Odlikuje jo tudi izjemna optika, čistost stekla in precizen odtis oblik stekleničk.

Trajnostni materiali sporočajo odgovornost do okolja."V Steklarni Hrastnik smo navdušeni nad zaupanjem, ki nam ga je z izborom podelila The Fragrance Fundation France. Z odgovornostjo in veseljem smo sprejeli izziv in v sodelovanju z oblikovalko Sylvie de France pripravili vrhunski izdelek," je ob zaključku zahtevnega projekta povedal Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Steklarna uporablja najsodobnejšo, avtomatizirano in okolju prijazno tehnologijo, s čimer zagotavljajo visoko kakovost izdelkov ter znižujejo vplive na okolje in tako gradijo zgodbo trajnostno usmerjenega podjetja.

Izdelava totema parfumskih stekleničk je torej še en dokaz, da je Steklarna Hrastnik sposobna izpeljati tehnično najzahtevnejše projekte tudi v razmeroma kratkem času, tako večje kot butične serije."Steklarna Hrastnik je z izdelkom, odzivnostjo, vrhunsko proizvodnjo, strokovnostjo zaposlenih, uporabo različnih tehnik in nenazadnje z odnosom do ustvarjanja s steklom, pokazala, zakaj so zaupanja vreden partner. Z veseljem jih lahko priporočim tudi drugim partnerjem," je zadovoljstvo s sodelovanjem s Steklarno Hrastnik izrazila oblikovalka Sylvie de France.

Za Steklarno Hrastnik je omenjeni projekt pomemben tudi z vidika prihodnjih poslovnih partnerstev v segmentu prestižne parfumerije, saj bo njihovo ime tudi na ta način poneslo po vsem svetu. The Fragrance Fundation namreč deluje v ZDA, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Rusiji, Združenih arabskih emiratih in Veliki Britaniji, med nagrajenci FiFi pa so bile globalno prepoznane blagovne znamke, kot so Chanel, Kenzo, Hermes, Chloe, Givenchy in Gucci.




Nazaj
 


 
 
 
back to top