IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Makedonija: "Top 3" trgovinske verige

13.10.2017

Na prvem mestu je trgovinska veriga Kam, na drugem Tineks, na tretjem pa Vero, po izboru potrošnikov. 


 

 
Podatki iz najnovejšega raziskovanja "Insider ID” kažejo, da je po izboru makedonskih potrošnikov Kam na prvem mestu z 67%, Tineks je na drugem s 40%, na tretjem mestu pa se nahaja Vero s 26%. Razlika med prvima dvema mestoma je 27% kar trgovinski verigi Kam omogoča stabilno prvo mesto, potrebne pa bi bile velike spremembe v navadah potrošnikov, da bi se zrušila njegova prevlada.

Zaradi razlike v strukturi cen v različnih maloprodajnih objektih, potrošniki v Makedoniji ne kupujejo samo v eni trgovini ampak del proizvodov kupujejo v "hard diskontih", drugi del pa v klasičnih trgovinah.
 
O raziskovanju
Insaider ID je ta mesec izvedel raziskovanje pod naslovom:  "Analiza vpliva promotivnih aktivnosti, karakteristika proizvodov, dejavniki za izbor in rangiranje trgovinskih verig v Makedoniji”. Raziskovanje so izvedli na reprezentativnem vzorcu 1.440 aktivnih kupcev, na ravni cele države.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top