IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Makedonija: "Top 3" trgovinske verige

13.10.2017

Na prvem mestu je trgovinska veriga Kam, na drugem Tineks, na tretjem pa Vero, po izboru potrošnikov. 


 

 
Podatki iz najnovejšega raziskovanja "Insider ID” kažejo, da je po izboru makedonskih potrošnikov Kam na prvem mestu z 67%, Tineks je na drugem s 40%, na tretjem mestu pa se nahaja Vero s 26%. Razlika med prvima dvema mestoma je 27% kar trgovinski verigi Kam omogoča stabilno prvo mesto, potrebne pa bi bile velike spremembe v navadah potrošnikov, da bi se zrušila njegova prevlada.

Zaradi razlike v strukturi cen v različnih maloprodajnih objektih, potrošniki v Makedoniji ne kupujejo samo v eni trgovini ampak del proizvodov kupujejo v "hard diskontih", drugi del pa v klasičnih trgovinah.
 
O raziskovanju
Insaider ID je ta mesec izvedel raziskovanje pod naslovom:  "Analiza vpliva promotivnih aktivnosti, karakteristika proizvodov, dejavniki za izbor in rangiranje trgovinskih verig v Makedoniji”. Raziskovanje so izvedli na reprezentativnem vzorcu 1.440 aktivnih kupcev, na ravni cele države.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top