IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Makedonija: "Top 3" trgovinske verige

13.10.2017

Na prvem mestu je trgovinska veriga Kam, na drugem Tineks, na tretjem pa Vero, po izboru potrošnikov. 


 

 
Podatki iz najnovejšega raziskovanja "Insider ID” kažejo, da je po izboru makedonskih potrošnikov Kam na prvem mestu z 67%, Tineks je na drugem s 40%, na tretjem mestu pa se nahaja Vero s 26%. Razlika med prvima dvema mestoma je 27% kar trgovinski verigi Kam omogoča stabilno prvo mesto, potrebne pa bi bile velike spremembe v navadah potrošnikov, da bi se zrušila njegova prevlada.

Zaradi razlike v strukturi cen v različnih maloprodajnih objektih, potrošniki v Makedoniji ne kupujejo samo v eni trgovini ampak del proizvodov kupujejo v "hard diskontih", drugi del pa v klasičnih trgovinah.
 
O raziskovanju
Insaider ID je ta mesec izvedel raziskovanje pod naslovom:  "Analiza vpliva promotivnih aktivnosti, karakteristika proizvodov, dejavniki za izbor in rangiranje trgovinskih verig v Makedoniji”. Raziskovanje so izvedli na reprezentativnem vzorcu 1.440 aktivnih kupcev, na ravni cele države.
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top