IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 13.08.2022 || Metro je v tretjem četrtletju zabeležil 27-odstotno rast prodaje  |   Spirit bo kot v. d. še naprej vodil Rok Capl  |  Prepoved izvoza sončničnih semen  |  Amazon prevzel ameriško podjetje iRobot  |  Salus v polletju povečal prihodke, dobiček nižji  |  Letošnja letina hmelja za 40 odstotkov nižja od lanske  |  Golob:"Po energetskem draginjskem dodatku po potrebi tudi prehranski!"  |   Cene osnovnih živil bo spremljalo podjetje April 8  |  Dva nova objekta Gomexa, v Zemunu in Laliću   |  Očitki Italije glede balzamičnega kisa so neutemeljeni  |  Za direktorja AVK štiri prijave  |  Cene in stroški v kmetijstvu še naprej rastejo  |  Potrošniško razpoloženje avgusta opazno navzgor  |  Tegut odprl novo samopostrežno trgovino v Heusenstammu  |  Na Hrvaškem vse več srbskih gostov kljub pozivom srbskih politikov, naj ne letujejo tam  |  Zaloge na debelo in njihova prodaja v ZDA junija navzgor za 1,8 odstotka  |  Italija zahteva uvedbo postopka proti Sloveniji zaradi pravilnika o balzamičnem kisu  |  Večina zaposlenih se je vrnila na delovna mesta  |  9. FMCG SUMMIT revije InStore 25. oktobra v hotelu Hyatt Regency Beograd  |  InStore:"Trgovinski zemljevid Srbije 2022" (tudi na spletu)  |   ||
   

ZDA: Tiskani mediji spodbujajo nakupe

19.11.2014

 
Novo raziskovanje Novinarske ameriške zveze (NAA) je pokazalo, da se je v prejšnjem mesecu kar 79% odraslih Američanov odločilo za nakupe potem ko so prebrali oglas v tiskanih medijih. 

" V povprečnem tednu bo več kot polovica odraslih (57%) kupila nekaj kot posledica rezultata oglasov v tiskanih medijih, bodisi da gre za reklamo v tiskani obliki ali v digitalni izdaji tiska, "navajajo v newsletterju.

Ne gre zanemariti niti 69% odraslih, ki redno uporabljajo kupone iz časopisov, kar postavlja tiskane medije za vodilne, kar zadeva tovrstni namen. 

Poudarjajo tudi, da so ti podatki še pomembnejši, ko gre za izjave iz združenja maloprodajnih verig, ko najavljujo rast prodaje po daljšem času stagnacije.


Nazaj
 
 
 
 
back to top