IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

ZDA: TikTok bo delil oglaševalske prihodke z ustvarjalci

05.05.2022
Spletno družbeno omrežje TikTok je danes napovedalo nov program, v katerem bo delilo prihodke iz naslova oglaševanja z vidnimi ustvarjalci vsebin. S tem se premika bližje k modelu, ki ga že uporabljajo nekateri njegovi tekmeci, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Omrežje, ki temelji na kratkih videoposnetkih, je v zadnjih letih postalo izredno priljubljeno zlasti med mladimi. Po svetu ima več kot milijardo uporabnikov, doslej pa ustvarjalcem vsebin še ni omogočalo učinkovite monetizacije njihovega dela.

Nov program TikTok Pulse naj bi to spremenil. Podjetja bodo namreč lahko v okviru tega programa umeščala svoje oglase ob vsebino uporabnikov po posamičnih kategorijah, kot so zdravje, moda, kuhanje, igre in podobno. Ustvarjalci bodo prejeli del zaslužka.

"Začenjamo preizkušanje prvega programa delitve oglaševalskih prihodkov z ustvarjalci, javnimi osebami in medijskimi hišami," je zapisalo podjetje, ki je podružnica kitajske tehnološke družbe ByteDance. Kot so dodali, želijo, da bi se ustvarjali na TikToku počutili "cenjene in nagrajene".

V prvi fazi programa bodo prihodke prejemali le ustvarjalci z najmanj 100.000 naročniki. V ZDA naj bi Pulse zaživel junija, odobreni ustvarjalci pa bodo prejeli 50 odstotkov oglaševalskih prihodkov.

Lani je TikTok po nekaterih ocenah z oglaševanjem ustvaril 4,6 milijarde dolarjev prihodkov.

Podobne sisteme delitve prihodkov so že uvedle druge platforme, ki temeljijo na video vsebinah, kot so YouTube, Instagram in Snapchat.


Nazaj
 
 
 
 
back to top