IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 02.03.2021 || Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Lidl na Slovenčevi ulici ta četrtek odpira osmi objekt v prestolnici  |  InStore BiH organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |  V požaru na farmi poginilo 3000 prašičev  |  ZANIMIVOST: Maslo z višjo točko tališča  |  V Zagorju posode za odpadno jedilno olje  |  Italijani obtožujejo Slovenijo ogrožanja njihove svetinje - balzamičnega kisa  |  Lidl v prvem trajnostnem poročilu s prizadevanjem za boljši svet  |  Kuehne + Nagel se krepi v Aziji  |  Amazon bodo s programom Build It razvijali potrošniki  |  O zaostrovanju protikoronskih ukrepov razmišljajo tudi v Trstu  |  Skupina Kraš lani ustvarila 3,32 milijona evrov čistega dobička  |  Nemška diskontna velikana se širita ob mediteranski obali  |  Jack Ma nič več najbogatejši Kitajec  |  Lani so zaklali približno 14.000 prašičev manj kot v 2019  |   ||
   

Velika Britanija: Tescu med pandemijo cveti prodaja zelenjave

27.01.2021
Britanski trgovec Tesco je v zadnjem letu dni prodal precej več zelenjave, kot je bilo to prej v navadi. "Zelje, špinača in brstični ohrovt so postali izjemno priljubljeni, ko so se prebivalci osredotočali na domačo kuho," poročajo z najmočnejše otoške verige supermarketov.
 
 
V družbi se je lani še bolj zakoreninilo prepričanje, da je zelenjava koristna za zdravje in boljše počutje, tako sta vedno bolj priljubljeni tudi frazi Meat Free Monday (brezmesni ponedeljek) in Veganuary (veganski januar). Tesco je bil zaradi povečanega povpraševanja po zelenjavi primoran v razširitev dobavnega omrežja ponudnikov.
 
Največje povečanje prodaje je med vrstami zelenjave doživel por, zelo se je povečalo tudi povpraševanje po zelju, brokoliju in brstičnem ohrovtu. Od prvega splošnega zaprtja javnega življenja, torej karantene v marcu 2020, je Tesco prodajo povečal takole: por za 30 %, zelje za skoraj 25 %, brokoli za 20 %, brstični ohrovt za 10 %, ohrovt za 10 % in špinača za skoraj 10 %.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top