IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.12.2017 || Dr.Oetker kupil belgijsko podjetje Diversi Foods  |  British American Tobacco pričakuje rast dobička  |   V projektu Štartaj Slovenija zmagala krema za nego obraza s polžjo slino Noela (VIDEO)  |  InStore št. 61 na poti v tiskarno  |  V deželo bo pripeljal DrinkBus  |  Lidl ta teden v Ribnici odpira 52. trgovino v Sloveniji  |   Gomex odprl mini market Dolovo  |  Največja vietnamska pivovarna odslej tajska  |  Tommyju priznanje "Zlata kuna"  |  Prvo mesto na Irskem ohranja trgovec Dunnes Stores  |  Nova blagovna znamka hišnih aparatov v Sloveniji  |  Kostić bo za Gorenjsko banko plačal še okoli 80 milijonov evrov  |  Barcaffe včeraj odprl nov trening center v Ljubljani  |  Atlantic Grupa prevzela distribucijo Red Bulla v Srbiji  |  Dobavitelji v novem združenju zahtevajo denar ali Agrokor  |  TZS ustanovila Delovno skupino za področje prodaje preko spleta  |  Novo Bipa drogerijo (št.97) so odprli v Viškovu   |  Obeta se nov davek - bo meso postalo nov "tobak"?  |  Potica bo zaščitena kot zajamčena tradicionalna posebnost  |  Občina Ajdovščina delež v Mlinotestu prodala družbi Mlino  |   ||
   

VB: Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica

24.11.2017
S sedeža največjega trgovca na Otoku so sporočili, da beležijo izjemno rast prodaje lastnih blagovnih znamk. Tesco poroča, da je prodaja izdelkov iz njihovega lastnega portfelja produktov v primerjavi z lanskim letom zrasla za 4,6 odstotka, tako da sedaj sestavlja že skoraj polovico celotne prodaje. 
 
 
 
Napredek je v veliki meri posledica vlaganja v razvoj novih izdelkov. Tesco je samo v prvi polovici tega leta razvil 807 novih linij. Med nove izdelke sodijo avokado, zelenjava zanimive oblike za otroke in lokalno pridelano pivo. Na neživilskem področju ima Tesco dve novi zasebni blagovni znamki: Go Cook linija pribora za kuhanje, ki vključuje nože, krožnike in kuhinjske posode; ter Fox & Ivy izdelki za okrasitev doma.
 
Trgovec je dobil tudi veliko spodbudo za nadaljnje razvijanje lastnih blagovnih znamk, potem ko je linija, na kmetiji pridelanih, dobrot Farms brands zaživela kot uspešnica minulega obdobja. Ta vključuje sedem blagovnih znamk, ki pokrivajo kategorije svežega sadja, zelenjave, mesa in perutnine in jo je Tesco zagnal lani, da bi se čim bolje spopadal z diskonterji.
 
Izdelki Farm brands so prisotni že v 70 odstotkih košaric obiskovalcev Tesca. Trgovec je spremenil poslovanje s svojimi 8000 distributerji. Z njimi si želi zagotoviti dolgoročno sodelovanje, saj bi mu to lahko prineslo večji obseg prodaje.
 
Izvršni direktor Dave Lewis je povedal, da je od maja 2016 pa do maja 2017 kar 95 odstotkov distributerjev, s katerimi sodelujejo, svojo prodajo Tescu podvojilo. 185 dobaviteljev je zabeležilo 50-odstotno povečanje prodaje Tescu, 330 pa je trgovcu prodalo za četrtino več, kot lani.
 
"V preteklosti je bilo pogajanje Tesca osredotočeno na to, da bi imeli čim večje število distributerjev. Ko sem prišel na čelo podjetja, smo to spremenili, tako da jih imamo zdaj sicer manj, a so z njimi podpisane dolgoročne pogodbe, pa najsi bodo to manjši ali pa večji dobavitelji,” je povedal Lewis.


Nazaj
 


 
 
 
back to top