IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.10.2018 || Še trije dnevi do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |   ||
   

VB: Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica

24.11.2017
S sedeža največjega trgovca na Otoku so sporočili, da beležijo izjemno rast prodaje lastnih blagovnih znamk. Tesco poroča, da je prodaja izdelkov iz njihovega lastnega portfelja produktov v primerjavi z lanskim letom zrasla za 4,6 odstotka, tako da sedaj sestavlja že skoraj polovico celotne prodaje. 
 
 
 
Napredek je v veliki meri posledica vlaganja v razvoj novih izdelkov. Tesco je samo v prvi polovici tega leta razvil 807 novih linij. Med nove izdelke sodijo avokado, zelenjava zanimive oblike za otroke in lokalno pridelano pivo. Na neživilskem področju ima Tesco dve novi zasebni blagovni znamki: Go Cook linija pribora za kuhanje, ki vključuje nože, krožnike in kuhinjske posode; ter Fox & Ivy izdelki za okrasitev doma.
 
Trgovec je dobil tudi veliko spodbudo za nadaljnje razvijanje lastnih blagovnih znamk, potem ko je linija, na kmetiji pridelanih, dobrot Farms brands zaživela kot uspešnica minulega obdobja. Ta vključuje sedem blagovnih znamk, ki pokrivajo kategorije svežega sadja, zelenjave, mesa in perutnine in jo je Tesco zagnal lani, da bi se čim bolje spopadal z diskonterji.
 
Izdelki Farm brands so prisotni že v 70 odstotkih košaric obiskovalcev Tesca. Trgovec je spremenil poslovanje s svojimi 8000 distributerji. Z njimi si želi zagotoviti dolgoročno sodelovanje, saj bi mu to lahko prineslo večji obseg prodaje.
 
Izvršni direktor Dave Lewis je povedal, da je od maja 2016 pa do maja 2017 kar 95 odstotkov distributerjev, s katerimi sodelujejo, svojo prodajo Tescu podvojilo. 185 dobaviteljev je zabeležilo 50-odstotno povečanje prodaje Tescu, 330 pa je trgovcu prodalo za četrtino več, kot lani.
 
"V preteklosti je bilo pogajanje Tesca osredotočeno na to, da bi imeli čim večje število distributerjev. Ko sem prišel na čelo podjetja, smo to spremenili, tako da jih imamo zdaj sicer manj, a so z njimi podpisane dolgoročne pogodbe, pa najsi bodo to manjši ali pa večji dobavitelji,” je povedal Lewis.


Nazaj
 


 
 
 
back to top