IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

VB: Tescove lastne blagovne znamke velika uspešnica

24.11.2017
S sedeža največjega trgovca na Otoku so sporočili, da beležijo izjemno rast prodaje lastnih blagovnih znamk. Tesco poroča, da je prodaja izdelkov iz njihovega lastnega portfelja produktov v primerjavi z lanskim letom zrasla za 4,6 odstotka, tako da sedaj sestavlja že skoraj polovico celotne prodaje. 
 
 
 
Napredek je v veliki meri posledica vlaganja v razvoj novih izdelkov. Tesco je samo v prvi polovici tega leta razvil 807 novih linij. Med nove izdelke sodijo avokado, zelenjava zanimive oblike za otroke in lokalno pridelano pivo. Na neživilskem področju ima Tesco dve novi zasebni blagovni znamki: Go Cook linija pribora za kuhanje, ki vključuje nože, krožnike in kuhinjske posode; ter Fox & Ivy izdelki za okrasitev doma.
 
Trgovec je dobil tudi veliko spodbudo za nadaljnje razvijanje lastnih blagovnih znamk, potem ko je linija, na kmetiji pridelanih, dobrot Farms brands zaživela kot uspešnica minulega obdobja. Ta vključuje sedem blagovnih znamk, ki pokrivajo kategorije svežega sadja, zelenjave, mesa in perutnine in jo je Tesco zagnal lani, da bi se čim bolje spopadal z diskonterji.
 
Izdelki Farm brands so prisotni že v 70 odstotkih košaric obiskovalcev Tesca. Trgovec je spremenil poslovanje s svojimi 8000 distributerji. Z njimi si želi zagotoviti dolgoročno sodelovanje, saj bi mu to lahko prineslo večji obseg prodaje.
 
Izvršni direktor Dave Lewis je povedal, da je od maja 2016 pa do maja 2017 kar 95 odstotkov distributerjev, s katerimi sodelujejo, svojo prodajo Tescu podvojilo. 185 dobaviteljev je zabeležilo 50-odstotno povečanje prodaje Tescu, 330 pa je trgovcu prodalo za četrtino več, kot lani.
 
"V preteklosti je bilo pogajanje Tesca osredotočeno na to, da bi imeli čim večje število distributerjev. Ko sem prišel na čelo podjetja, smo to spremenili, tako da jih imamo zdaj sicer manj, a so z njimi podpisane dolgoročne pogodbe, pa najsi bodo to manjši ali pa večji dobavitelji,” je povedal Lewis.


Nazaj
 


 
 
 
back to top