IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

VB: Tesco zagnal projekt "Fresh Veg Range", namenjen otrokom

22.09.2017
Britanski trgovec Tesco je predstavil novo linijo svežih zelenjavnih izdelkov, ki otroke spodbujajo, naj jedo zdravo hrano.
 
 
Največji trgovec na Otoku je v ponudbo vključil bučne prigrizke v obliki zvezde, kasneje pa bo predstavil še ostala živila, s katerimi se želijo približati otrokom, na primer prigrizek iz sladkega krompirja, narejen v obliki nasmejanega obraza.
 
"Staršem želimo pomagati, da otroke pregovorijo v uživanje več zelenjave. Zelo smo se potrudili s sestavinami, saj je recimo izdelke iz buče doma zelo težko pripraviti sam. Upamo, da bo dodajanje novosti pomagalo in bodo okusni izdelki uživanje zelenjave naredili zabavno,” je povedala uslužbenka Tesca, Elizabeth Hall.
 
Bučne zvezdice so za zdaj na voljo v 200 trgovinah po Veliki Britaniji.

Nazaj
 


 
 
 
back to top