IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 29.06.2022 || Delničarji Intereurope še eno leto brez dividend  |  Voditelji skupine G7 obljubili milijardno pomoč za reševanje prehranske krize   |  Potrošniki junija še slabše razpoloženi kot maja  |  Jana Levec:"Večina strokovnjakov se strinja, da je veganska prehrana zdrava"  |  L’Oréal in Unesco podelila mednarodne nagrade ženskam v znanosti  |  Keurig Dr Pepper prevzema blagovno znamko brezalkoholnih pijač Atypique  |  DMK je v 2021 dosegel prodajo v višini 5,5 milijarde evrov  |  Prenovljena trgovina Spar v Rogaški Slatini jutri ponovno odpira svoja vrata  |  Ivica Todorić napovedal milijardne odškodninske tožbe  |  Prodaja v storitvah in trgovini aprila za petino višja kot pred letom  |  GZS Mescu ponudila sodelovanje pri iskanju odgovorov na izzive trga dela  |  Cigarete s 1. julijem dražje   |  Delavci trgovine začeli aktivnosti za višje plače in dosledno upoštevanje kolektivne pogodbe  |  Kylie Minogue znana (tudi) zaradi rožnatega prosecca  |  Odličen odziv Hoferjevih kupcev na akcijo zbiranja očal  |  Ruska raketa zadela poln trgovinski center v Ukrajini  |  V Zagrebu nosečo mamo treh otrok zaradi kraje čokolad obsodili na deset mesecev zapora  |  V Svetem Ivanu Zelini so odprli novo trgovino Plodine  |  Niki Komerc z novim skladiščem  |   Zakon o trgovini po novem dovoljuje (nekaterim) obratovanje ob nedeljah  |   ||
   

VB: Tesco z novo kampanjo - "Better Basket"

23.05.2022
Največji trgovec na Otoku, Tesco, je v svojih trgovinah uvedel cone "Better Basket", označene z logotipom Better Baskets. Iz družbe so sporočili, da sprejemajo kolektivne ukrepe, da bi dosegli nične emisije ogljika.

Raziskava trgovca na drobno je namreč pokazala, da 86 odstotkov kupcev želi jesti bolj zdravo, medtem ko jih 77 odstotkov želi tudi pomoč s strani supermarketov za dosego tega cilja.

Kampanja se osredotoča na zeliščne možnosti, nizkoalkoholne in brezalkoholne pijače, prigrizke in priboljške pod 100 kalorijami, živila z veliko vlakninami in izdelke, ki imajo embalažo za večkratno uporabo ter zmanjšano onesnaževanje in recikliranje.

"Zavedamo se, da želijo stranke sprejemati boljše odločitve, vendar jim ni treba plačati več. Naša kampanja "Better Baskets" ne pomeni kompromisov. Trenutno vsi k temu malo pomagajo," je povedala Alessandra Bellini, generalna direktorica za stranke pri Tescu.

Med izdelki, ki so v središču pozornosti, je mleto goveje meso Tesco Meat & Veg (500 g), pri katerem sloviti kuhar Jamie Oliver sodeluje s Tescom in WWF-jem, da bi ustvarili novo SKU (beri enoto), ki vsebuje vsaj 30 odstotkov zelenjave.

Akcijo bodo v polnem smislu podprli številni časopisi, televizije in družbena omrežja.Tesco je leta 2019 nastavil  strategijo "4Rs", v okviru katere je trgovec odstranil 1,6 milijarde kosov nepotrebne plastike, veliko embalaže, dodatnih nepotrebnih pokrovov, folij in vrečk.

Preoblikoval je tudi embalažo za več kot 1500 različnih izdelkov.


Nazaj
 
 
 
 
back to top