IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"

22.06.2018
Največji britanski trgovec (dokler dogovor Sainsbury's – Asda še ni dokončno potrjen) Tesco je napovedal, da bo to poletje svetovno prvenstvo po prodanem pivu dobila njihova reprezentanca.
 
 
 
S trgovca sporočajo, da po količini prodanega piva, če štejejo le tiste države, ki nastopajo na letošnjem nogometnem svetovnem prvenstvu, vodijo angleški proizvajalci. Prodaja te nizko-alkoholne pijače v Angliji je v porastu zaradi vse večje priljubljenosti doma varjenih kraft piv.
 
Kakor poročajo tuje spletne strani, Angliji v tej posebni razvrstitvi sledi Mehika, ki ima – med Britanci – zelo priljubljene blagovne znamke Corona, Sol, Desperados. Tretje mesto drži Španija s pivi blagovne znamke San Miguel in Estrella Damm.
 
Najbolje prodajani pivi v času svetovnega prvenstva, vsaj v Tescu seveda, naj bi bili Carling in John Smith bitter, medtem ko so se med "kraft" pivovarnami izkazali Camden, Vocation in Meantime.
 
Zadnje raziskave so pokazale, da se je prodaja mikropivovarjev v Tescu od zadnjega svetovnega prvenstva povečala za kar 200 odstotkov, medtem ko so običajne blagovne znamke beležile 40-odstotno povečanje. 
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top