IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 20.07.2018 || Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |  Junija zaradi toče 547.000 evrov intervencijskih stroškov v Beli Krajini  |  ZANIMIVOST: Kmalu prva podvodna restavracija   |  10.avgusta prvi Blejski vinski festival  |  Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"

22.06.2018
Največji britanski trgovec (dokler dogovor Sainsbury's – Asda še ni dokončno potrjen) Tesco je napovedal, da bo to poletje svetovno prvenstvo po prodanem pivu dobila njihova reprezentanca.
 
 
 
S trgovca sporočajo, da po količini prodanega piva, če štejejo le tiste države, ki nastopajo na letošnjem nogometnem svetovnem prvenstvu, vodijo angleški proizvajalci. Prodaja te nizko-alkoholne pijače v Angliji je v porastu zaradi vse večje priljubljenosti doma varjenih kraft piv.
 
Kakor poročajo tuje spletne strani, Angliji v tej posebni razvrstitvi sledi Mehika, ki ima – med Britanci – zelo priljubljene blagovne znamke Corona, Sol, Desperados. Tretje mesto drži Španija s pivi blagovne znamke San Miguel in Estrella Damm.
 
Najbolje prodajani pivi v času svetovnega prvenstva, vsaj v Tescu seveda, naj bi bili Carling in John Smith bitter, medtem ko so se med "kraft" pivovarnami izkazali Camden, Vocation in Meantime.
 
Zadnje raziskave so pokazale, da se je prodaja mikropivovarjev v Tescu od zadnjega svetovnega prvenstva povečala za kar 200 odstotkov, medtem ko so običajne blagovne znamke beležile 40-odstotno povečanje. 
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top