IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"

22.06.2018
Največji britanski trgovec (dokler dogovor Sainsbury's – Asda še ni dokončno potrjen) Tesco je napovedal, da bo to poletje svetovno prvenstvo po prodanem pivu dobila njihova reprezentanca.
 
 
 
S trgovca sporočajo, da po količini prodanega piva, če štejejo le tiste države, ki nastopajo na letošnjem nogometnem svetovnem prvenstvu, vodijo angleški proizvajalci. Prodaja te nizko-alkoholne pijače v Angliji je v porastu zaradi vse večje priljubljenosti doma varjenih kraft piv.
 
Kakor poročajo tuje spletne strani, Angliji v tej posebni razvrstitvi sledi Mehika, ki ima – med Britanci – zelo priljubljene blagovne znamke Corona, Sol, Desperados. Tretje mesto drži Španija s pivi blagovne znamke San Miguel in Estrella Damm.
 
Najbolje prodajani pivi v času svetovnega prvenstva, vsaj v Tescu seveda, naj bi bili Carling in John Smith bitter, medtem ko so se med "kraft" pivovarnami izkazali Camden, Vocation in Meantime.
 
Zadnje raziskave so pokazale, da se je prodaja mikropivovarjev v Tescu od zadnjega svetovnega prvenstva povečala za kar 200 odstotkov, medtem ko so običajne blagovne znamke beležile 40-odstotno povečanje. 
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top