IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 03.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |  Mejnik Eligme in BTC: Tisoč lokacij s plačilnim sistemom GoCrypto   |  Blagovna znamka Labello praznuje 111. obletnico  |  Amazon med pandemijo podvojil čisti dobiček  |   ||
   

Hrvaška: Tedeschi in Stanković "iz oči v oči" na Weekend Media Festivalu v Rovinju

09.07.2020
Največji regionalni festival komunikacijske industrije Weekend Media Festival bo letos med 24. in 27. septembrom v Rovinju gostil Emila Tedeschija, ustanovitelja in lastnika družbe Atlantic Grupa. S Tedeschijem se bo na Weekendu v svojem poznanem „iz oči v oči" formatu, pogovarjal Ivan Stanković. 

Pogovor bo temeljil na izsledkih raziskave o dojemanju Tedeschija (na fotografiji) kot blagovne znamke.

Po več kot 40 letih v oglaševalski industriji je marketinški veteran Ivan Stanković svoje znanje o ustvarjanju blagovnih znamk prenesel v svoj edinstveni pogovorni šov " Šta sam tebi & ko sam sebi", v katerem na znane osebnosti gleda kot na blagovne znamke. Skozi pogovor o življenju in delu znanih gostov skuša ugotoviti, kje je meja med dojemanjem in resničnostjo.
 
Pogovor med Stankovićem in Tedeschijem bo temeljil na izsledkih raziskav o dojemanju prvega moža Atlantic Grupe kot prepoznavne blagovne znamke. Tedeschi je eden najuspešnejših hrvaških in regionalnih podjetnikov, Atlantic Grupa pa je eno od vodilnih prehrambnih podjetij v regiji s priznanimi vodilnimi blagovnimi znamkami ter vodilni distributer izdelkov široke potrošnje v jugovzhodni Evropi. 

Emil Tedeschi je v svoji karieri prejel več nagrad za poklicne dosežke na Hrvaškem in v regiji. S sodelovanjem v Nacionalnem odboru za spremljanje pogajanj je bil aktivno vključen v proces vključevanje Republike Hrvaške v EU, bil je tudi član Ekonomsko-socialnega sveta, predsednik HUP-a (Hrvaškega združenja delodajalcev) in član medresorskega svetovalnega telesa za gospodarstvo predsednika Republike Hrvaške. 

Je član združenja INSEAD Alumni Association, Trilateralne komisije, odbora Dean’s Council na šoli Harvard Kennedy School of Government, Programskega odbora Zagrebške šole za ekonomijo in management, Upravnega sveta Moskovskega državnega inštituta za mednarodne odnose (MGIMO) in Poslovnega sveta Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top