IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 14.10.2019 || Intermarche bo umaknil 140 aditivov  |  V sredo 13. Strateška konferenca TZS o trgovini   |  Carrefour okrepil poslovanje v Italiji  |  Nemška diskonterja na Otoku z novo strategijo  |  Migros z blokchain revolucijo  |  Casino in Tesco prodajata trgovine  |  Oljkarji s količinsko skromno letino  |  Potrošnik za hrano nameni približno 1400 evrov letno  |  V četrtek 26. Zlati boben   |  Poslovanje Celjskih mesnin bremeni afriška prašičja kuga  |  Kupljenovo pri Zaprešiću ima novo tovarno podjetja Naše klasje   |  Trgovinska vojna s posledicami za ves svet  |  Aldi poenotil organsko blagovno znamko - “Gut Bio”  |  Carslberg predstavil leseno embalažo piva  |  Tovarna gob Delta Danube z 4,5 milijoni evrov za izgradnjo nove hale  |  "Tiha ura" nakupovanja za avtistične kupce  |  "Refil" avtomat v Intersparu Citypark v Ljubljani  |  Srečanje kmetov na Slomu tokrat v znamenju dela in veselja  |  Medex lani ustvaril 1,35 milijona evrov čistega dobička  |   Svet za promocijo o projektu:"Naša super hrana"  |   ||
   

Hrvaška: Tedeschi: "Ponudba v svetu je taka, da je vsak nadomestljiv"

30.05.2019
Predsednik družbe Atlantic Grupa, Emil Tedeschi, je na 24. Slovenski marketinški konferenci med drugim dejal, da so vse, tudi največje svetovne korporacije nadomestljive, saj da je ponudba dandanes enostavno prevelika.
 
 
"Poskušamo meriti indeks moči znamke, indeks, ki je po meri narejen za Atlantic Grupo. Z njim izmerimo, kako porabniki doživljajo naše blagovne znamke. Želeli smo poudariti, da je to, kako nas vidi porabnik, ključno za našo perspektivo," je delovanje marketinga v Portorožu opisal Tedeschi.
 
Zelo zanimive pa so bile predvsem naslednje besede, ki so se nanašale na nadomestljivost velikih koncernov: "Če si ne priznamo, da svet ni 'atlanticocentričen', nam ni pomoči. Če danes propade Nestlé, se jutri ne bi zgodilo nič. Podobno velja za za Coca-Colo, Unilever, Apple, Huawei in tudi za Atlantic Grupo."
 
Prvi mož Atlantica je poudaril, da je ponudba danes v svetu pač taka, da jih nihče "življenjsko" ne potrebuje. "Čim prej si to priznamo, tem lažje nam bo," je oivedal, a hkrati dodal, da je znamka brez neke svoje zgodbe obsojena na propad.
 
"Ljudje se na Petrolu ne ustavljajo več samo zaradi bencina, ampak tudi zaradi kave. V Starbucksu, ki je po svetu znan kot kavarna, le še ena od petih oseb kupi kavo. Ostali pridejo na druženje, sproščenost, doživetje. In to konkretno spreminja marketing," je dejal Tedeschi in za konec postregel z zanimivim podatkom: "Največji proizvajalec čokolade v Evropi ni niti Milka, niti Lindt. Veste kdo je? Lidl!"

Nazaj
 


 
 
 
back to top