IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 16.07.2019 || Opazno se je (za 3,4 centa) podražil bencin  |  ZANIMIVOST: Jutri FURS prodaja pivo  |  Facebooku kazen pet milijard dolarjev   |  Campbell piškote Kelsen za 266 milijonov EUR prodal Ferreru  |  ZANIMIVOST: Lady Gaga ličila ponuja le prek Amazona  |  AB InBev preklical uvrstitev Budweiserja na hongkonško borzo  |  Spar vstopil na trg Kosova najprej v Prištini  |  Potencial stročnic za razvoj novih živil  |  V Sneberjah raste uspešna mlada mlekarna  |  Deželna banka začela prodajni postopek Semenarne Ljubljana  |  Hofer bencinsko črpalko pripravlja tudi na Pobrežju  |  ZANIMIVOST: "Boba" Živojinović z vinom cilja na trga ZDA in Kitajske  |  Konzum odprl novo trgovino v Doboju  |  Na leto se nabere za 800.000 olimpijskih bazenov smeti  |  NA KRATKO: Od vsepovsod...  |  Nova vas gosti 8. Praznik vina in česna  |  Tuševih novih 500 morskih otroških nasmehov  |  Cm odprl prodajalno na sarajevski Ferhadiji  |  V Baru bo zrasla državna Hiša oljk  |  Večina Hrvatov plačuje s karticami, 17 % vsak dan tudi brezkontaktno  |   ||
   

Hrvaška: Tedeschi: "Ponudba v svetu je taka, da je vsak nadomestljiv"

30.05.2019
Predsednik družbe Atlantic Grupa, Emil Tedeschi, je na 24. Slovenski marketinški konferenci med drugim dejal, da so vse, tudi največje svetovne korporacije nadomestljive, saj da je ponudba dandanes enostavno prevelika.
 
 
"Poskušamo meriti indeks moči znamke, indeks, ki je po meri narejen za Atlantic Grupo. Z njim izmerimo, kako porabniki doživljajo naše blagovne znamke. Želeli smo poudariti, da je to, kako nas vidi porabnik, ključno za našo perspektivo," je delovanje marketinga v Portorožu opisal Tedeschi.
 
Zelo zanimive pa so bile predvsem naslednje besede, ki so se nanašale na nadomestljivost velikih koncernov: "Če si ne priznamo, da svet ni 'atlanticocentričen', nam ni pomoči. Če danes propade Nestlé, se jutri ne bi zgodilo nič. Podobno velja za za Coca-Colo, Unilever, Apple, Huawei in tudi za Atlantic Grupo."
 
Prvi mož Atlantica je poudaril, da je ponudba danes v svetu pač taka, da jih nihče "življenjsko" ne potrebuje. "Čim prej si to priznamo, tem lažje nam bo," je oivedal, a hkrati dodal, da je znamka brez neke svoje zgodbe obsojena na propad.
 
"Ljudje se na Petrolu ne ustavljajo več samo zaradi bencina, ampak tudi zaradi kave. V Starbucksu, ki je po svetu znan kot kavarna, le še ena od petih oseb kupi kavo. Ostali pridejo na druženje, sproščenost, doživetje. In to konkretno spreminja marketing," je dejal Tedeschi in za konec postregel z zanimivim podatkom: "Največji proizvajalec čokolade v Evropi ni niti Milka, niti Lindt. Veste kdo je? Lidl!"

Nazaj
 


 
 
 
back to top