IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 23.10.2018 || Še dva dneva do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novi logistični center verige X5 v Petrozavodsku  |  In Your Pocket razglasil najboljše lokale s hrano v Ljubljani  |  Dogovor o zmanjšanem pakiranju sladkorja, soli, masti  |  Simončič je novi predsednik Sveta RS za kmetijstvo in podeželje  |  Praznik kave "TriestEspresso Expo" od 25. do 27.oktobra tudi z Barcaffejem  |  Kompetentni kadri za večjo konkurenčnost živilstva  |  Spremembe v vodstvu Coca Cole  |  Študentje s top inovacijo pod imenom "MOUSSE-HAVE" danes na sejmu Sial v Parizu  |  Svetovni dan jabolk - 21. oktober  |  Odprt nov Tommy hipermarket v Malinski  |  Ali prihajajo piščanci, ki jih hranijo z GSO?  |  Paloma kmalu v pomembno posodobitev proizvodnje  |  P&G ob rasti dobička in nespremenjenih prihodkih znižal napoved  |  V Konzumu razmišljajo o vstopu na makedonski trg  |  Ljubljanske mlekarne povečujejo izvoz  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Končal se je 25. Zlati boben v Portotožu  |   ||
   

Svet: Target testira pametno dopolnjevanje zalog

11.06.2018
Ameriški trgovec Target preizkuša nov program Target Fetch. Nekateri njihovi izdelki imajo vgrajene senzorje, ki zaznavajo, ali vsebine zmanjkuje, tako da lahko kupec na določeni točki kar sam naroči nov produkt. 
 
Izdelek, med katerimi se je med drugim znašlo tekoče milo, kupcu pomanjkanje sporoči na mobilni telefon. Ta bo z izdelkom sodeloval kar prek vmesnika Bluetooth, ki bo denimo nameščen tudi v stojalo za papirnate brisače in bo tako javil, kdaj tega izdelka počasi že zmanjkuje.
 
Trgovec se je za ta projekt povezal z možnost investicijskega množičnega financiranja (crowd-funding) Indiegogo, ki podpira sodobne inovacije. Target s tem posnema koncept Amazona, ki je na nekaterih izdelkih omogočil gumb Dash za avtomatsko dopolnjevanje zalog.
 
S konceptom Target Fetch želi trgovec slediti svojemu konceptu "America's easiest place to shop” (kraj v ZDA, kjer je najlažje nakupovati).
 
Prek svoje hčerinske družbe Shipt je omogočil dostavo še isti dan po naročilu, storitev Drive Up pa kupcem omogoča, da naročeno blago prek spleta nato v trgovini prevzamejo kar iz osebnega vozila ter za to na licu mesta čakajo le dve minuti. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top