IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Svet: Target testira pametno dopolnjevanje zalog

11.06.2018
Ameriški trgovec Target preizkuša nov program Target Fetch. Nekateri njihovi izdelki imajo vgrajene senzorje, ki zaznavajo, ali vsebine zmanjkuje, tako da lahko kupec na določeni točki kar sam naroči nov produkt. 
 
Izdelek, med katerimi se je med drugim znašlo tekoče milo, kupcu pomanjkanje sporoči na mobilni telefon. Ta bo z izdelkom sodeloval kar prek vmesnika Bluetooth, ki bo denimo nameščen tudi v stojalo za papirnate brisače in bo tako javil, kdaj tega izdelka počasi že zmanjkuje.
 
Trgovec se je za ta projekt povezal z možnost investicijskega množičnega financiranja (crowd-funding) Indiegogo, ki podpira sodobne inovacije. Target s tem posnema koncept Amazona, ki je na nekaterih izdelkih omogočil gumb Dash za avtomatsko dopolnjevanje zalog.
 
S konceptom Target Fetch želi trgovec slediti svojemu konceptu "America's easiest place to shop” (kraj v ZDA, kjer je najlažje nakupovati).
 
Prek svoje hčerinske družbe Shipt je omogočil dostavo še isti dan po naročilu, storitev Drive Up pa kupcem omogoča, da naročeno blago prek spleta nato v trgovini prevzamejo kar iz osebnega vozila ter za to na licu mesta čakajo le dve minuti. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top