IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 20.08.2018 || Trgovinske blagovne znamke vin pridobivajo tržni delež v VB  |  Sodelovanje Severnega in Južnega Aldija   |  Carrefour se posveča spletu z Tencentom in Googlom  |  Atlantic zaposluje nov kader  |  Bliža se Praznik idrijskih žlikrofov  |  Agra letos v znamenju mladih in inovativnosti  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Andrej Matvoz, varuh konkurence, ostaja   |  Turistične kmetije z dobrim obiskom  |  Kroger začel testirati dostavo živil brez voznika  |  Trgovinske združitve velikih so se (zelo) "razpasle"  |  PepsiCo za 2.8 milijarde evrov kupuje podjetje SodaStream  |  Fige so že dozorele  |  Trgovinske znamke (Coles-a) v velikem vzponu  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  Prenovljena megamarket in restavracija Interspar Vič (FOTOREPORTAŽA)  |  Krepi se prodaja pripravljenih jedi   |  Trgovci zmanjšujejo ponudbo različnih izdelkov   |  Slovesno odprli prenovljeni Interspar Vič v Ljubljani  |  Obiranje hmelja se je začelo, likof v jeseni  |   ||
   

Svet: Target testira pametno dopolnjevanje zalog

11.06.2018
Ameriški trgovec Target preizkuša nov program Target Fetch. Nekateri njihovi izdelki imajo vgrajene senzorje, ki zaznavajo, ali vsebine zmanjkuje, tako da lahko kupec na določeni točki kar sam naroči nov produkt. 
 
Izdelek, med katerimi se je med drugim znašlo tekoče milo, kupcu pomanjkanje sporoči na mobilni telefon. Ta bo z izdelkom sodeloval kar prek vmesnika Bluetooth, ki bo denimo nameščen tudi v stojalo za papirnate brisače in bo tako javil, kdaj tega izdelka počasi že zmanjkuje.
 
Trgovec se je za ta projekt povezal z možnost investicijskega množičnega financiranja (crowd-funding) Indiegogo, ki podpira sodobne inovacije. Target s tem posnema koncept Amazona, ki je na nekaterih izdelkih omogočil gumb Dash za avtomatsko dopolnjevanje zalog.
 
S konceptom Target Fetch želi trgovec slediti svojemu konceptu "America's easiest place to shop” (kraj v ZDA, kjer je najlažje nakupovati).
 
Prek svoje hčerinske družbe Shipt je omogočil dostavo še isti dan po naročilu, storitev Drive Up pa kupcem omogoča, da naročeno blago prek spleta nato v trgovini prevzamejo kar iz osebnega vozila ter za to na licu mesta čakajo le dve minuti. 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top