IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Slovenija: Tanja Rihtaršič v Palomi

07.04.2021
Dr. Tanja Rihtaršič je  s 1. aprilom prevzela vodenje marketinga v SHP skupini za Adriatic, in v Palomi, ki je del skupine SHP s sedežem v Bratislavi.

Zadnjih pet let je bila Tanja Rihtaršič (na fotografiji) direktorica prodaje v AWT Trgovini. Ima pomembne izkušnje v distribuciji, prodaji in marketingu v FMCG panogi. 
 
Poleg uspešne strokovne karierne poti je uspešna tudi na znanstvenem področju saj je od leta 2008 predavateljica trženja na CVŠ – GEA College, od leta 2015,  je habilitirana višja predavateljica, na katedri za marketing,  Fakultete za podjetništvo GEA College v Ljubljani.
 
Je avtorica več znanstvenih in strokovnih člankov s področje vedenja potrošnikov in etičnega potrošništva, tudi za InStore.
 
Leta 2020 je pred izbruhom pandemije skupaj z kolegico Mag. Natašo Makovec napisala znanstveno monografijo: Vedenje potrošnikov v digitalni dobi. 
 
Knjiga vključuje temeljna znanja, klasičnim vsebinam pa sta avtorici dodali sodoben pridih in vpogled v svet in trende v vedenju spletnih potrošnikov, nove primere iz digitalnega sveta slovenske in tuje.
Knjiga je primerna za širok krog bralcev; ponudnike in potrošnike, dijake, študente in vse, ki vstopajo na področje digitalnega marketinga.

Nazaj
 


 
 
 
back to top