IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Evropa: TBZ v vseh državah EU z vsaj 30-odstotnim tržnim deležem

01.06.2020
"Delež trgovskih blagovnih znamk (TBZ) v skupni prodaji FMCG sektorja dandanes v skoraj vseh evropskih državah znaša preko 30 odstotkov," je zapisano v najnovejšem mednarodnem poročilu zveze proizvajalcev lastnih blagovnih znamk (PLMA).
 
Letošnje poročilo oziroma "yearbook" uporablja podatke s konca leta 2019, ki jih je zvezi zagotovila raziskovalna hiša Nielsen. Od 19 proučevanih trgov so lastne blagovne znamke lani tržni delež pridobile na kar 14 trgih. V Nemčiji in Veliki Britaniji delež TBZ vztraja nad 40 odstotki, v Italiji je lani "kos pogače" te kategorije narasel za dve odstotni točki.
 
Država, kjer PLMA beleži največji napredek, je Nizozemska, kjer se je lastnim blagovnim znamkam tržni delež povečal za kar 7 odstotnih točk na 37, k čemur je izdatno pripomoglo dejstvo, da je Nielsen prvič vključil tudi prodajo Aldija. V Franciji, kjer Nielsen prodajo Aldija in Lidla ne vračunava, delež TBZ ostaja pri solidnih 31 % (vrednostni delež 25 %).
 
Med državami EU sta na tem področju najmočnejši Švica in Španija, kjer prebivalci kupujejo skoraj več TBZ, kot izdelkov uveljavljenih proizvajalcev, medtem ko je tudi na Portugalskem delež dokaj visok pri 43 %. V Avstriji trgovci beležijo 40-odstotno udeležbo TBZ, nad 30 % pa so se uvrstile še Poljska, Madžarska, Češka in Slovaška.
 
Prvič se je nad 30-odstotno udeležbo TBZ v skupni prodaji uvrstila tudi Grčija (31 %).
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top