IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo naslednji četrtek, nato še eno v Melju  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Svet: Svetovna poraba alkohola bo do leta 2022 dosegla 28 milijard škatel

10.08.2018
Svetovna poraba alkohola naj bi do leta 2022 narasla za 147 milijonov škatel alkoholnih pijač in se povzpela na 28 milijard enot, kar bi vrednostno pomenilo 78 milijard ameriških dolarjev, poroča študija IWSR (International Wine & Spirit Research). 
 
 
Najbolj naj bi rasla prodaja vina (+37,8 milijona zabojev), na drugo mesto po dvigu prodaje se bodo uvrstile žgane pijače (36,5 milijona zabojnikov več). Letos naj bi vrednostno rast prodaje zabeležila tudi kategorija piva, potem ko lansko leto za to pijačo ni bilo prav bleščeče.
 
Čeprav vrednostno pivo sicer pridobiva, pa se obseg prodaje hmeljevega napitka krči, zlasti na trgih Kitajske, ZDA in Rusije. Do leta 2022 bodo k rasti kategorije vin in penine največ prispevale ZDA, Brazilija in Rusija.
 
Izmed vseh alkoholnih pijač naj bi se v svetovnem merilu še najbolj skrčila prodaja vodke, kar gre zlasti na račun padca prometa na matičnem trgu večine proizvajalcev v Rusiji. Slabo naj bi šla v prodajo tudi rum in brandy, medtem ko bodo rast povpraševanja po pivu pokazali prebivalci Vietnama, Mehike in Brazilije.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top