IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 16.08.2018 || Auchan s potrdili o lokalni izdelavi   |  McBride prodal svojo (evropsko) divizijo  |  Spar se odreka reji jajc iz baterijske reje  |  Višje carine na ameriški riž, žgane pijače in kozmetiko  |  V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Ministrstvo poudarja pomen uporabe certificiranih semen  |  Bayer začel z integracijo Monsanta  |  Gorenje z razširjeno upravo in predlogom za umik z borze  |  Kras in Vikakoper skupaj na 48. Prazniku terana in pršuta v Dutovljah  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Veliki Britaniji grozi pomanjkanje hrane  |  Prenovljeni Ramstore v skopski četrti Novo Lisiče  |  Coca-Cola investira v športne napitke Kobeja Bryanta  |  "Tri srca" iz Radenske s posebej prilagojenim vozičkom in avtosedeži  |  Lidl se širi   |  Nova medijska agencija Marsa, ki ne oglašuje več na You Tube, je GroupM  |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |   ||
   

Svet: Svetovna poraba alkohola bo do leta 2022 dosegla 28 milijard škatel

10.08.2018
Svetovna poraba alkohola naj bi do leta 2022 narasla za 147 milijonov škatel alkoholnih pijač in se povzpela na 28 milijard enot, kar bi vrednostno pomenilo 78 milijard ameriških dolarjev, poroča študija IWSR (International Wine & Spirit Research). 
 
 
Najbolj naj bi rasla prodaja vina (+37,8 milijona zabojev), na drugo mesto po dvigu prodaje se bodo uvrstile žgane pijače (36,5 milijona zabojnikov več). Letos naj bi vrednostno rast prodaje zabeležila tudi kategorija piva, potem ko lansko leto za to pijačo ni bilo prav bleščeče.
 
Čeprav vrednostno pivo sicer pridobiva, pa se obseg prodaje hmeljevega napitka krči, zlasti na trgih Kitajske, ZDA in Rusije. Do leta 2022 bodo k rasti kategorije vin in penine največ prispevale ZDA, Brazilija in Rusija.
 
Izmed vseh alkoholnih pijač naj bi se v svetovnem merilu še najbolj skrčila prodaja vodke, kar gre zlasti na račun padca prometa na matičnem trgu večine proizvajalcev v Rusiji. Slabo naj bi šla v prodajo tudi rum in brandy, medtem ko bodo rast povpraševanja po pivu pokazali prebivalci Vietnama, Mehike in Brazilije.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top