IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |  Resolucija o prihodnjem razvoju kmetijstva v javni obravnavi  |  Končan drugi Hotel Summit Srbija revije InHotel  |  Svetovni dan voda v znamenju vode za vse   |  Aldi z novim mestnim formatom - 'ALDI Local'  |   ||
   

Svet: Svetovna poraba alkohola bo do leta 2022 dosegla 28 milijard škatel

10.08.2018
Svetovna poraba alkohola naj bi do leta 2022 narasla za 147 milijonov škatel alkoholnih pijač in se povzpela na 28 milijard enot, kar bi vrednostno pomenilo 78 milijard ameriških dolarjev, poroča študija IWSR (International Wine & Spirit Research). 
 
 
Najbolj naj bi rasla prodaja vina (+37,8 milijona zabojev), na drugo mesto po dvigu prodaje se bodo uvrstile žgane pijače (36,5 milijona zabojnikov več). Letos naj bi vrednostno rast prodaje zabeležila tudi kategorija piva, potem ko lansko leto za to pijačo ni bilo prav bleščeče.
 
Čeprav vrednostno pivo sicer pridobiva, pa se obseg prodaje hmeljevega napitka krči, zlasti na trgih Kitajske, ZDA in Rusije. Do leta 2022 bodo k rasti kategorije vin in penine največ prispevale ZDA, Brazilija in Rusija.
 
Izmed vseh alkoholnih pijač naj bi se v svetovnem merilu še najbolj skrčila prodaja vodke, kar gre zlasti na račun padca prometa na matičnem trgu večine proizvajalcev v Rusiji. Slabo naj bi šla v prodajo tudi rum in brandy, medtem ko bodo rast povpraševanja po pivu pokazali prebivalci Vietnama, Mehike in Brazilije.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top