IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |  Diskonter Netto ponudili možnost plačila s PayPal-om  |  Sabina Gostinčar: "Mercator prek spleta ponuja že več kot 20.000 vrst izdelkov"  |  Odprt prenovljen Tommy v Solinu  |  Barcaffé na mednarodnem tekmovanju osvojil dve zlati medalji  |  Lidl v mariborskem Melju odprl trgovino št. 54  |  Lidl danes odpira trgovino št. 54 v Melju, št. 55 pa 13.decembra v Ilirski Bistrici  |  Med prispelimi ponudbami za Vinag tudi ena iz tujine  |  ZANIMIVOST: Danes Coca-Cola tovornjak z božičkom v BTC (VIDEO)  |  Rubinov Vinjak praznoval 60. rojstni dan  |  FDS ime spremenil v Badeco Adria  |   ||
   

Irska: Supermarketi verige Dunnes (pred vikendom St.Patricka) na vrhu

13.03.2018
Veriga trgovin Dunnes je še naprej št.1 med trgovci na Irskem po raziskavi Kantar Worldpanela.
 
Raziskava kaže, da je ta veriga v zadnjih 12-tih tednih, ki so se zaključili s 25.februarjem  dosegla rast za 3.9%, kupci pa so pri njih zapravili v tem času 96 milijonov evrov, kar je več kot v primerjalnem časovnem obdobju leto prej. 

David Berry, direktor Kantar Worldpanel Irska, je za to izpistavil dva razloga in sicer:  "Kupci so v tem času kupovali dražje izdelke in drugič, kupili so tudi več izdelkov ob nakupovanju.” 

Dunnes ima 23.1% tržnega deleža v državi, kjer se pripravljajo na začetek praznovanja Sv.Patricka za vikend (17.marca). Na 2.mestu je glede deleža angleški Tesco (22.3%), sledi SuperValu (22%) itd.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top