IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.09.2021 || Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |  Boj za zaščito vina prošek  |  Nove Michelinove zvezdice...  |  Družba DHL Express razglašena za najboljše delovno mesto  |  Mercator v prvem polletju z veliko rastjo poslovnega izida  |  Michelinova zvezdica zasijala (tudi) v Gostišču Grič  |  Lidl z novimi projekti za manj zavržene hrane   |  Slovenija je prva država v Evropi z (novim) Googlovim orodjem - "market finder-jem"  |  ZZS predstavila zadružne vinske kleti  |  Ana Roš & Tuš zvezdi(ci) Michelina   |  GZS:"Industrija ob rasteh cen energentov za nujen dialog z državo"  |  Pomemben dogovor Kauflanda z osnovnimi šolami  |  Jutri delavnica o praktičnih vidikih izvoza in uvoza   |  DIA trgovine prilagodila za večje oddelke svežega programa  |  Barilla toži nad visokimi cenami pšenice  |  Dvig trenda spletnega nakupovanja  |  Strokovnjaki za prehransko ustreznost svetujejo kupcem v Asdi  |  Italijani svarijo Britance: "Hranijo vas s ponaredki"  |  Potrošniki septembra slabše razpoloženi  |  ZANIMIVOST: Nasproti policije bo prvi muzej kanabisa  |   ||
   

Nemčija: Supermarketi s hitrejšo rastjo kot diskonti

05.07.2021
Spletna stran PLMA poroča, da so v letu 2020, ki velja za "šokantno" svetovno leto zaradi koronavirusa, nemški trgovci v trgovini na drobno vseeno beležili rekordne dobičke, in to navkljub temu, da se je število obiskov v trgovinah zmanjšalo. 

Na drugi strani se je namreč povečala količina nakupljenega blaga ob enem obisku. 
 
Nemški trgovinski inštitut EHI je objavil podatek, da so v času korone največ, kar zadeva format trgovine, pridobili predvsem supermarketi. Diskontni trgovci s hrano so dosegli iztržek v višini za 5,6 odstotka, ki je višji od tistega pred enim letom, medtem ko so trgovci s supermarketi v svojih objektih glede prodaje zabeležili rast za neverjetnih 13,1 odstotka. 

Med nemškimi diskonterji ima Lidl s svojimi 2300 trgovinami še največji tržni delež (27 odstotkov) in prodajo v višini 21,6 milijarde evrov v letu 2020. Večni tekmec Aldi Süd oziroma Nord s svojimi 2000 oziroma 2200 trgovinami je v Nemčiji pri 16,4 odstotka oziroma 12,2 milijarde evrov v letu 2020.
 
Netto Marken-Discount je naslednji s svojim dosežkom, in sicer s 14,6 milijarde evrov, ki so jih zaslužili v 4200 trgovinah, sledi mu veriga Penny z 8,1 milijarde evrov zaslužka v 2200 trgovinah.


Nazaj
 


 
 
 
back to top