IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 29.05.2017 || Pekarna Pečjak ob potrojenem dobičku načrtuje nove zaposlitve  |  Puklavec Family Wines z minimalno izgubo  |  Dan odprtih vrat Vinakoper   |  Kalčkova nova trgovina v ljubljanskem BTC-ju  |  V Ljubljani "sprehod" najdaljše rolade Gorenjka   |  Nagrada 10 let brezplačnih nakupov v Lidlu Slovenija gre v Slovenske Konjice   |  Junija prve ameriške Lidlove trgovine, ki so (bodo) za tretjino večje  |  Danes Citypark za 15. rojstni dan na Špici pripravlja glasbeno-modni dogodek  |  Auchan razširil ponudbo v kategoriji lepotilnih izdelkov  |  Agrokor bo Konzum v BiH zamenjal z Mercatorjem  |  Družba Mastercard v podporo projektu Botrstvo   |  Zlatna džezva vabi na kavo v Citypark  |  Direktor Carrefourja podpira lastne blagovne znamke  |  Mercator z Akademijo Radi imamo domače v Marezigah  |  Vsi vzorci hrane po požaru na Vrhniki skladni s predpisi  |  Amazon odprl prvo fizično knjigarno v New Yorku (na Manhattnu)  |  V Beogradu se danes zaključuje največja "mystery shopping" konferenca  |  Danes na dražbi v Mariboru 6000 litrov Vinagovih penin  |  Ormož od danes bogatejši za novo dm prodajalno  |  Walmart nadaljuje z uspešnim poslovanjem v Kanadi  |   ||
   

INTERVJU: Štular: "Štartaj Slovenija največji oglaševalski projekt"

17.03.2017
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov podjetja Spar Slovenija s strani direktorja Igorja Merviča, smo se pogovarjali tudi z njihovo vodjo marketinga, Janjo Štular (na fotografiji).
 
Kaj bo na področju oglaševanja za Spar letos najpomembnejša zadeva?
Nadaljujemo projekt Štartaj Slovenija, ki je za nas izjemno pomemben projekt, v katerega vlagamo veliko sredstev, časa in energije. Velik pomen dajemo tudi projektu "Spar kot nekoč". V ponudbi imamo za zdaj samo semena, a gre za celoleten projekt, ki se bo še nadgrajeval.

Na kakšni podlagi izbirate tekmovalce projekta Štartaj Slovenija?
Kandidati pošljejo prošnjo s predstavitvijo in opisom svojih izdelkov in svojo zgodbo, na podlagi česa pride do izbire.

Kakšna je primerjava lanskega projekta z letošnjim?
Lani smo proizvajalce kontaktirali mi, oziroma agencija, letos pa te prošnje romajo kar na televizijsko hišo ProPlus. Številka nastopajočih bo ostala kar ista, kot v lanskem projektu, torej 12, zato ker so to StartUp podjetja. Izdelke je potrebno pregledati, urediti deklaracije, sodelujočim povedati osnovna pravila, ki veljajo v trgovini, denimo to, kako se napiše dobavnico. Vse skupaj zahteva kar nekaj angažiranosti.

Na novinarski konferenci smo od generalnega direktorja g. Merviča slišali, da spletna trgovina vedno prinaša rdeče številke. Kdaj oziroma zakaj se jo potem sploh splača zagnati?
Čarobna formula ne obstaja, malce je potrebno verjetno slediti občutku ter jasno, zadevo postaviti po dogovoru z lastniki. O tem se precej pogovarjamo, točen termin pa za zdaj še ni znan. Razlog za zagon spletne strani je stopanje trgovca v korak s časom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top