IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 17.01.2018 || Manj ovir za GSO  |  Tuševa zvezdica se je danes začela v Ljubljani   |  Družba Mlino 77,6-odstotna lastnica Mlinotesta  |  Sejmi v organizaciji Pomurskega sejma leta 2018...  |  Pivovarni Laško in Pristopu priznanje PRO PR Awards  |  Evropska komisija predstavila strategijo za boj proti plastičnim odpadkom  |  Prihaja Dindr - aplikacija za iskanje partnerja prek hrane  |  Zaživel zakon o prepovedi oglaševanja alkohola  |  Skopski pazar nič več v poslovanju z marketi  |  Hrustljava novost - Manner Knuspino  |  Trgovina Snage brez embalaže bo na ljubljanski tržnici  |   EU za promocijo evropskih kmetijskih proizvodov 169 milijonov evrov  |  Gorivo se je podražilo  |  Izvoz iz evroskupine - prva ZDA, druga Kitajska  |  Mlekarna Krepko odprla mini mlekarno za otroke  |  Lenta lani odprla 89 novih trgovin  |  Tudi francoska štruca na seznam Unesca?  |   Gomex načrtuje odprtje 30 novih prodajaln  |  Pão de Açucar uvaja nov model trgovin  |  Kaufland vstopa v Moldavijo  |   ||
   

INTERVJU: Štular: "Štartaj Slovenija največji oglaševalski projekt"

17.03.2017
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov podjetja Spar Slovenija s strani direktorja Igorja Merviča, smo se pogovarjali tudi z njihovo vodjo marketinga, Janjo Štular (na fotografiji).
 
Kaj bo na področju oglaševanja za Spar letos najpomembnejša zadeva?
Nadaljujemo projekt Štartaj Slovenija, ki je za nas izjemno pomemben projekt, v katerega vlagamo veliko sredstev, časa in energije. Velik pomen dajemo tudi projektu "Spar kot nekoč". V ponudbi imamo za zdaj samo semena, a gre za celoleten projekt, ki se bo še nadgrajeval.

Na kakšni podlagi izbirate tekmovalce projekta Štartaj Slovenija?
Kandidati pošljejo prošnjo s predstavitvijo in opisom svojih izdelkov in svojo zgodbo, na podlagi česa pride do izbire.

Kakšna je primerjava lanskega projekta z letošnjim?
Lani smo proizvajalce kontaktirali mi, oziroma agencija, letos pa te prošnje romajo kar na televizijsko hišo ProPlus. Številka nastopajočih bo ostala kar ista, kot v lanskem projektu, torej 12, zato ker so to StartUp podjetja. Izdelke je potrebno pregledati, urediti deklaracije, sodelujočim povedati osnovna pravila, ki veljajo v trgovini, denimo to, kako se napiše dobavnico. Vse skupaj zahteva kar nekaj angažiranosti.

Na novinarski konferenci smo od generalnega direktorja g. Merviča slišali, da spletna trgovina vedno prinaša rdeče številke. Kdaj oziroma zakaj se jo potem sploh splača zagnati?
Čarobna formula ne obstaja, malce je potrebno verjetno slediti občutku ter jasno, zadevo postaviti po dogovoru z lastniki. O tem se precej pogovarjamo, točen termin pa za zdaj še ni znan. Razlog za zagon spletne strani je stopanje trgovca v korak s časom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top