IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.03.2017 || Pivovarna Laško bo s ponedeljkom začela polniti pivo heineken  |  Peta sezona gurmanskih dogodivščin z Odprto kuhno   |  Dobre letošnje napovedi prodaje na drobno  |  ZANIMIVOST: Albert Heijn z Youtube kanalom  |  Europark odslej ponuja tudi trgovino iStyle  |  V štajersko prestolnico prihaja nova dm prodajalna  |  Paloma povečala prodajo na 86,7 milijonov evrov  |  Lidl daje največ za oglaševanje  |  Tesco prodaja vedno več organskega  |  Nagradna igra Lidl Slovenije ob 10. obletnici delovanja   |  Nova velika nagrada za Sparovo akcijo “Štartaj Slovenija”   |   Lidl tudi v Pirotu  |   Prihaja polna noč popustov v Cityparku  |  Amazon prevzel največjega spletnega trgovca na Bližnjem vzhodu  |  Znane so najboljše restavracije po izboru Diners Cluba  |  Voda je tekoče zlato  |  Nova linija za stekleničenje Prolom vode  |  Mercadona povečala prednost pred ostalimi trgovci  |  Nestea se vrača pod okrilje Nestléa  |  Aldi kmalu začenja s poslovanjem v Italiji  |   ||
   

INTERVJU: Štular: "Štartaj Slovenija največji oglaševalski projekt"

17.03.2017
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov podjetja Spar Slovenija s strani direktorja Igorja Merviča, smo se pogovarjali tudi z njihovo vodjo marketinga, Janjo Štular (na fotografiji).
 
Kaj bo na področju oglaševanja za Spar letos najpomembnejša zadeva?
Nadaljujemo projekt Štartaj Slovenija, ki je za nas izjemno pomemben projekt, v katerega vlagamo veliko sredstev, časa in energije. Velik pomen dajemo tudi projektu "Spar kot nekoč". V ponudbi imamo za zdaj samo semena, a gre za celoleten projekt, ki se bo še nadgrajeval.

Na kakšni podlagi izbirate tekmovalce projekta Štartaj Slovenija?
Kandidati pošljejo prošnjo s predstavitvijo in opisom svojih izdelkov in svojo zgodbo, na podlagi česa pride do izbire.

Kakšna je primerjava lanskega projekta z letošnjim?
Lani smo proizvajalce kontaktirali mi, oziroma agencija, letos pa te prošnje romajo kar na televizijsko hišo ProPlus. Številka nastopajočih bo ostala kar ista, kot v lanskem projektu, torej 12, zato ker so to StartUp podjetja. Izdelke je potrebno pregledati, urediti deklaracije, sodelujočim povedati osnovna pravila, ki veljajo v trgovini, denimo to, kako se napiše dobavnico. Vse skupaj zahteva kar nekaj angažiranosti.

Na novinarski konferenci smo od generalnega direktorja g. Merviča slišali, da spletna trgovina vedno prinaša rdeče številke. Kdaj oziroma zakaj se jo potem sploh splača zagnati?
Čarobna formula ne obstaja, malce je potrebno verjetno slediti občutku ter jasno, zadevo postaviti po dogovoru z lastniki. O tem se precej pogovarjamo, točen termin pa za zdaj še ni znan. Razlog za zagon spletne strani je stopanje trgovca v korak s časom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top