IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.07.2017 || Sporočilo podjetja Hofer trgovina o raziskavi: "Dvojna kakovost živil"  |  Lastniki BAT-a potrdili prevzem družbe Reynolds American  |  Košaki ponovno v postopku prisilne poravnave  |  Nov dm od jutri v Celju  |  Začetek izgradnje nakupovalnega centra Designer Outlet Croatia  |  Konec Plassatove vladavine - novi direktor Carrefourja odslej Bompard  |  Peti Hofer v "zelenem"   |  Konec tedna v Novi vasi praznik vina in česna  |  Tönnies dobil v zakup zemljišče v Zrenjaninu  |  Mercatorjeva akcija:"Moje znamke, najboljše znanke" (VIDEO)  |  Veliko svetovno priznanje za Podravkin ajvar  |  Odprli prvi Gomex v Sonti  |  Unilever v prvem polletju zvišal dobiček za 22,4 odstotka  |  Danes začetek odkupa breskev, Fructal ponuja več kot lani  |   Kmalu še ena trgovina Kauflanda v Zadru  |   TC "Promenada Novi Sad" za cca. 100 milijonov evrov  |   Spar z naprednejšo spletno prodajo   |  Anis ima nove proizvodne prostore  |  ZANIMIVOST: Spletna trgovina, kjer vse stane 3 dolarje!  |  Conad bo v naslednjih treh letih investiral milijardo evrov  |   ||
   

INTERVJU: Štular: "Štartaj Slovenija največji oglaševalski projekt"

17.03.2017
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov podjetja Spar Slovenija s strani direktorja Igorja Merviča, smo se pogovarjali tudi z njihovo vodjo marketinga, Janjo Štular (na fotografiji).
 
Kaj bo na področju oglaševanja za Spar letos najpomembnejša zadeva?
Nadaljujemo projekt Štartaj Slovenija, ki je za nas izjemno pomemben projekt, v katerega vlagamo veliko sredstev, časa in energije. Velik pomen dajemo tudi projektu "Spar kot nekoč". V ponudbi imamo za zdaj samo semena, a gre za celoleten projekt, ki se bo še nadgrajeval.

Na kakšni podlagi izbirate tekmovalce projekta Štartaj Slovenija?
Kandidati pošljejo prošnjo s predstavitvijo in opisom svojih izdelkov in svojo zgodbo, na podlagi česa pride do izbire.

Kakšna je primerjava lanskega projekta z letošnjim?
Lani smo proizvajalce kontaktirali mi, oziroma agencija, letos pa te prošnje romajo kar na televizijsko hišo ProPlus. Številka nastopajočih bo ostala kar ista, kot v lanskem projektu, torej 12, zato ker so to StartUp podjetja. Izdelke je potrebno pregledati, urediti deklaracije, sodelujočim povedati osnovna pravila, ki veljajo v trgovini, denimo to, kako se napiše dobavnico. Vse skupaj zahteva kar nekaj angažiranosti.

Na novinarski konferenci smo od generalnega direktorja g. Merviča slišali, da spletna trgovina vedno prinaša rdeče številke. Kdaj oziroma zakaj se jo potem sploh splača zagnati?
Čarobna formula ne obstaja, malce je potrebno verjetno slediti občutku ter jasno, zadevo postaviti po dogovoru z lastniki. O tem se precej pogovarjamo, točen termin pa za zdaj še ni znan. Razlog za zagon spletne strani je stopanje trgovca v korak s časom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top