IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 27.04.2017 || Zaključil se je tretji FMCG Summit v Sarajevu   |  Odprta nova trgovina Idea v Šavniku  |  Atlantic je v prvem kvartalu dosegel pomembno rast dobičkonosnosti  |  V letu 2017 Spar načrtuje za 200 milijonov evrov naložb  |  Rodoljub Drašković ponuja Todoriću prevzem poslovanja Agrokorja v Srbiji  |  Tommy jutri odpira supermarket v Viškovu  |  Odprt supermarket Plodine Cres  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Moč mobilnih telefonov se veča  |  Biedronka bo letos dobila 100 novih prodajaln  |  Edekina lanska prodaja dosegla 50 milijard evrov  |  Mercator v letu 2016 zmanjšal prodajo, a povečuje tržni delež  |  IGD: "Trg spletne prodaje živil se bo do leta 2020 podvojil"  |  Carlsberg proslavil 125 let ustanovitve pivovarne v Čelarevu  |  NIJZ: "Naj prazniki minejo brez alkohola"  |  Židan: "Podnebje zahteva spremembo usmeritev kmetijske politike"  |  Billa nadaljuje s širitvijo na Češkem  |  Čizmić: "Mercator ima sedaj še večjo samostojnost"  |  Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |   ||
   

INTERVJU: Štular: "Štartaj Slovenija največji oglaševalski projekt"

17.03.2017
Ob predstavitvi poslovnih rezultatov podjetja Spar Slovenija s strani direktorja Igorja Merviča, smo se pogovarjali tudi z njihovo vodjo marketinga, Janjo Štular (na fotografiji).
 
Kaj bo na področju oglaševanja za Spar letos najpomembnejša zadeva?
Nadaljujemo projekt Štartaj Slovenija, ki je za nas izjemno pomemben projekt, v katerega vlagamo veliko sredstev, časa in energije. Velik pomen dajemo tudi projektu "Spar kot nekoč". V ponudbi imamo za zdaj samo semena, a gre za celoleten projekt, ki se bo še nadgrajeval.

Na kakšni podlagi izbirate tekmovalce projekta Štartaj Slovenija?
Kandidati pošljejo prošnjo s predstavitvijo in opisom svojih izdelkov in svojo zgodbo, na podlagi česa pride do izbire.

Kakšna je primerjava lanskega projekta z letošnjim?
Lani smo proizvajalce kontaktirali mi, oziroma agencija, letos pa te prošnje romajo kar na televizijsko hišo ProPlus. Številka nastopajočih bo ostala kar ista, kot v lanskem projektu, torej 12, zato ker so to StartUp podjetja. Izdelke je potrebno pregledati, urediti deklaracije, sodelujočim povedati osnovna pravila, ki veljajo v trgovini, denimo to, kako se napiše dobavnico. Vse skupaj zahteva kar nekaj angažiranosti.

Na novinarski konferenci smo od generalnega direktorja g. Merviča slišali, da spletna trgovina vedno prinaša rdeče številke. Kdaj oziroma zakaj se jo potem sploh splača zagnati?
Čarobna formula ne obstaja, malce je potrebno verjetno slediti občutku ter jasno, zadevo postaviti po dogovoru z lastniki. O tem se precej pogovarjamo, točen termin pa za zdaj še ni znan. Razlog za zagon spletne strani je stopanje trgovca v korak s časom.

Nazaj
 


 
 
 
back to top