IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 06.12.2019 || Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   Podelitev certifikatov znamke Okusiti Laško  |  Podravka že kmalu z novim izdelkom - Čokolindo  |  Praznični Šumi spektakel z Dunking Devils  |  Plačilne transakcije z uporabo nosljive tehnologije naraščajo  |  Tesco širi (brezplačne) električne polnilne postaje  |  Foreo izgubil cca.11 milijonov dolarjev zaradi napake s ceno  |  Danes CEO Summit Beograd revije InStore in tednika Nin  |  Nihanja v preskrbljenosti odraslih prebivalcev z vitaminom D  |  Barry Callebaut gradi največje skladišče za čokolado na svetu  |  Blizu Banjaluke proizvajajo sladoled iz kozjega mleka  |  Odprli nov Interspar hipermarket v Zadru  |  Finska predlaga pogajalski okvir za večletni proračun EU   |  Sodišče EU o tožbi Slovenije proti Evropski komisiji glede terana  |   ||
   

Svet/Slovenija: Število spletnih kupcev v desetletju skoraj podvojeno

02.12.2019
Prek spleta je lani nakupovalo 60 odstotkov državljanov EU, starih med 16 in 74 let, kar je 28 odstotnih točk več kot leta 2008. Delež kupcev se je najbolj povečal v starostni skupini od 16 do 24 let, in sicer za 32 odstotnih točk na 72 odstotkov, kažejo podatki Eurostata.
Spletno nakupovanje je najbolj priljubljeno na Danskem, kjer je lani na tak način kupovalo 84 odstotkov državljanov med 16. in 74. letom starosti.
 
Sledijo Velika Britanija, Nizozemska in Švedska.
 
Na repu lestvice se je znašla Romunija, kjer je lani prek spleta kupovala petina državljanov.

Državljani EU prek spleta najpogosteje kupujejo oblačila in športno opremo. Sledijo vozovnice in počitniški aranžmaji ter stanovanjska oprema.

Delež Slovencev, ki so nakupovali prek spleta, je dosegel dobrih 50 odstotkov. Najpogosteje so kupovali oblačila in športno opremo.

Nazaj
 



 
 
 
back to top