IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 31.03.2020 || Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |  Spremembe na najvišjih položajih v upravi Heinekena  |  Johnson & Johnson razvija cepivo proti koronavirusu  |  Kraš in Hrvaška pošta omogočata e-nakup sladkarij  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Cigarete in alkohol s sredo dražja  |  Tesco uvedel pravilo enega artikla na osebo  |  Upokojenci v trgovine le še zjutraj  |  Težave s transportom podražile pomarančni sok  |  Novartis podaril 500.000 ameriških dolarjev ob pandemiji COVID-19  |  Vlada organizirala aplikacijo za pregled razpoložljivosti kmetijskih pridelkov  |  Skupina Lavazza dobiček povečala za 45 odstotkov  |  SOS Kozmetike Afrodite za higieno rok tudi na poti   |  Mimovrste (partnerjem) pomaga s spletno tržnico  |  Še ena e-trgovina z živili: Show Food Shop  |  Zaprli vse tržnice, možna prepoved gibanja 24 ur  |   ||
   

Slovenija: Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program

14.02.2020
Steklarna Hrastnik, ki je lani na račun uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa okrepila poslovanje, bo letos izdatno investirala v ta najbolj donosen program. Za razširitev in posodobitev proizvodnje bo namenila 29,5 milijona evrov, kar je petkrat toliko, kot so znašale naložbe v proizvodnjo v zadnjih treh letih skupaj.
 
 
 
Steklarna Hrastnik je lani po nerevidiranih podatkih ustvarila 67,5 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je pet odstotkov več kot leto prej.
 
Čisti dobiček se je povzpel na 9,8 milijona evrov, potem ko je leta 2018 znašal 7,8 milijona evrov.
 
Steklarna Hrastnik je v svoje parfumske stekleničke ujela še svoj vonj. Imenuje se ECHO in diši po vrednotah podjetja, ki vodi zaposlene v njem.
 
Vonjavo (na fotografiji) je lani posebej za Steklarno Hrastnik ustvarila multimedijska umetnica Eva Petrič, ki je v izbrani vonj vnesla čistost, strast in srčnost, torej vse tisto, kar odraža Steklarno Hrastnik in njene zaposlene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top