IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.02.2020 || EU bo prepovedala uvoz sadja s sledovi klorpirifosa  |  Januarja se je pri komunalah nakopičilo še 5700 ton odpadne embalaže  |  Otvoritev Lidla št.60 tudi s predajo donacije Spominčici   |  Danes v Beogradu odprli Muzej čokolade  |  Nova izvršna direktorica znamke Donat Mg je Darja Teržan  |  ZANIMIVOST: Barry Callebaut bo tiskal čokolado  |  EKSKLUZIVNO: Slovenska podjetja na EuroShopu 2020 V Düsseldorfu (FOTOREPORTAŽA)  |  Red Bull rekordno po prihodkih, količinski prodaji in dobičku iz poslovanja  |  Dia z novim izvršnim direktorjem za matični (in brazilski) trg  |  EKSKLUZIVNO: Konzumova Džakula in Peras na EuroShopu 2020 o pomenu mobilnih naprav  |  Vanja Halilović na položaj vodje trženja podjetja Kutjevo  |  Zagrebška borza izključila delnice sedmih podjetij bivšega Agrokorja  |  London po brexitu ne bo sprejemal pravil EU   |  Pregled proizvodnje mleka in mlečnih izdelkov v letu 2019  |  Pekarna Grosuplje v novo leto s številnimi odličji  |  Orbico začel s projektom Orbico Adriatic Wines   |  V Merkurju višje osnovne plače ob podpisani Podjetniški kolektivni pogodbi   |  Direktor Ahold Delhaize Frans Mulller: "V Belgiji je trgovin preveč"  |  Letna proizvodnja Sarajevskega kiseljaka lani presegla 120 milijonov litrov  |  Luksemburg se pridružuje državam z oznako Nutri-Score  |   ||
   

Slovenija: Steklarna Hrastnik bo okrepila embalažni program

14.02.2020
Steklarna Hrastnik, ki je lani na račun uspešnega poslovanja na področju embalažnega programa okrepila poslovanje, bo letos izdatno investirala v ta najbolj donosen program. Za razširitev in posodobitev proizvodnje bo namenila 29,5 milijona evrov, kar je petkrat toliko, kot so znašale naložbe v proizvodnjo v zadnjih treh letih skupaj.
 
 
 
Steklarna Hrastnik je lani po nerevidiranih podatkih ustvarila 67,5 milijona evrov skupnih prihodkov, kar je pet odstotkov več kot leto prej.
 
Čisti dobiček se je povzpel na 9,8 milijona evrov, potem ko je leta 2018 znašal 7,8 milijona evrov.
 
Steklarna Hrastnik je v svoje parfumske stekleničke ujela še svoj vonj. Imenuje se ECHO in diši po vrednotah podjetja, ki vodi zaposlene v njem.
 
Vonjavo (na fotografiji) je lani posebej za Steklarno Hrastnik ustvarila multimedijska umetnica Eva Petrič, ki je v izbrani vonj vnesla čistost, strast in srčnost, torej vse tisto, kar odraža Steklarno Hrastnik in njene zaposlene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top