IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Slovenija: Štajerska se predstavlja s produktom:"Okusi Štajerske"

20.01.2020
Več kot 70 lokalnih ponudnikov se je že vključilo, s 167.000 evri pa je idejo podprlo ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. V ponudbi Okusov Štajerske je seveda tudi znamenito svečinsko srce med vinogradi (na naslovni fotografiji).

Spletni portal www.flavorsofstyria.com ponuja 30 različnih paketov, ki jih ponuja več kot 70 štajerskih ponudnikov s področja turizma, vinarstva ter kulinarike.

Okusi Štajerske oziroma "Flavors of Styria" je nov turistični produkt, ki predstavlja turistično in gostinsko ponudbo Štajerske.
 
Ocenjen je na 277.000 evrov potoča Večer in dodaja, da ga je sofinancirala tudi EU (70 odstotkov), izvajata pa ga Izobraževalni center Prah iz Rogaške Slatine in mariborska občinska turistična agencija Martura.
 
"Ideja je bila iz tekmecev narediti sodelavce. V ta namen smo združili štajerske turistične ponudnike v integralnih turističnih zgodbah, da bi Štajersko bolje pozicionirali na turističnem zemljevidu tako v Sloveniji, kot v svetu. Naše prednosti so v tem, da v vsakem posameznem turističnem produktu združujemo najmanj pet do deset različnih ponudnikov, ki sodelujejo s svojo ponudbo v eni sami zaokroženi zgodbi. Gre za produkte, ki so na trgu novi, zanimivi, imajo zgodbo ter ponujajo neko posebno doživetje," je na predstavitvi projekta povedala Particija Jankovič iz zavoda Arena, visoke šole za regionalni management, ki deluje v sklopu skupine Prah iz Rogaške Slatine. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top