IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.07.2020 || BiH zaščitila Livanjski sir, Nevesinjski krompir in Visočko pečenico  |  ZANIMIVOST: Parfuma s povsem različnima učinkoma (beri vonjavama)   |  Zoran Golub nov direktor marketinga Grand Kafe  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  Vrata znova odprli pubi, restavracije in frizerji  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Spomladanska pozeba okrnila letošnji pridelek sadja  |  Rewe združil upravi trgovinskih verig Merkur in Billa  |  Paket ukrepov za drugi val epidemije  |  Zouari Group kupuje organsko verigo Bio c’Bon  |  ZANIMIVOST: Napitnino so zb(i)rali kar prek FB  |  Prodajo in trženje Kleti Vipava 1894 prevzel Valentin Bufolin  |  Coty ima prvo direktorico v 116 letih obstoja  |  Mercadona v svojih objektih prepozna sumljive stranke  |  V Mercadoni namestili sistem za prepoznavanje obraza  |  Odprli nov logistični center v Šimanovcih podjetja Logistic Team Sekulić  |  Kmetje bi za pšenico toliko kot lani, za kupce bi bila potrditev prehitra  |  Sadjarjem zdaj grozijo še marmorirane smrdljivke  |  Ponudba domače kuhinje v Güjžini  |  Vlada bo proizvajalcem krila strošek laboratorijskih analiz  |   ||
   

Velika Britanija: Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža

29.05.2020
Pred pandemijo je večina evropskih držav beležila 1 ali pa največ 2-odstoten delež spletne prodaje živil, po koncu karantene bo ta številka najbrž povsod krepko narasla.
 
 
Raziskovalna hiša Nielsen poroča, da se je recimo na Otoku v štirih tednih do 16. maja e-prodaja hrane in pijače pri trgovcih povečala na 13 odstotkov. Velika Britanija je na tem področju sicer pred ostalimi, saj je bilo tam tudi lani v tem obdobju prek spleta naročenih 7 odstotkov vseh živil, torej se je med korona-časom povpraševanje podvojilo.
 
Najbrž ni potrebno posebej poudarjati, da je teh 13 % nov rekord kar zadeva spletno prodajo živil, ne samo na Otoku, ampak v kateri koli evropski državi. Kot navaja Nielsen, je v teh štirih tednih do sredine maja spletno naročilo hrane oddalo kar 7.9 milijona britanskih gospodinjstev. Več kot milijon (1,1 mio.) je bilo novih uporabnikov spletne trgovine z živili.
 
Obisk v fizičnih trgovinah se je v navedem obdobju stanjšal za 24 odstotkov, je pa zato vsaj vrednost košarice na posameznem obisku doživela rast in sicer 45 %, v primerjavi z enakim obdobjem lani. Logično - kupci so si še zmeraj izdelovali zaloge za morebitno podaljšanje karantene.

Nazaj
 


 
 
 
back to top