IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.11.2018 || Jutri 5. beograjska FMCG konferenca revije InStore   |  Sij z Ukrajinci sklenil prodajno pogodbo za Perutnino Ptuj  |  Opolnoči pocenitev bencina in dizla   |  "Kralj banan" je oddal najboljšo ponudbo za Gorenje Surovine  |  Darja Teržan "prestopila" v Atlantic Grupo  |  Žito z novim projektom v pomoč mladim alpskim smučarjem  |  Skupina Gefco krepi vodilni položaj na področju avtomobilske logistike  |  Amazon bo preizkusil dostavo z brezpilotnimi plovili  |  V Ljubljano prihaja Brina, ljubljanski teden džina  |  Lidla (še) ne bo v Črni gori   |  Lidl v četrtek odpira še štiri trgovine  |  Prepovedan uvoz čajne paštete Karlovačke mesne industrije  |  Na kratko iz sveta trgovcev...  |  Davčne olajšave za Amazon netijo spore v New Yorku in Arlingtonu...  |  Nov Tommy supermarket na Reki  |  Družba Schenker lani povečala prihodke in dobiček  |  ZANIMIVOST: V nepalski restavraciji strežejo roboti  |  Zanimanje za urbano čebelarstvo narašča  |  Prepovedan oglas za proizvodnjo palmovega olja najbolj gledan (VIDEO)  |  V BTC Cityju odslej izdelki zvezde Daria Cecchinija  |   ||
   

Slovenija: Spletna stran konference FMCG SUMMIT revije InStore

27.05.2018
Pred prihajajočim FMCG Summitom v Ljubljani, ki bo 7. junija v hotelu Austria Trend, smo pripravili tudi posebno spletno stran  fmcg-summit.si, na kateri predstavjamo vse v zvezi z največjim trgovinskim konferenčnim dogodkom leta v Sloveniji. 
 
O SUMMITU
 
FMCG Summit, ki ga organizira revija InStore, predstavlja osrednji kraj združevanja in je največji dogodek s trgovinskega področja v Sloveniji. Prvi FMCG Summit Ljubljana bo 7. junija v hotelu Austria Trend v Ljubljani, cilj konference pa je, da obravnava najboljše primere dobrega in inovativnega poslovanja podjetij v državi, regiji in svetu.
 
FMCG Summit predstavlja odlično priložnost za poslovno mreženje, spoznavanje novih partnerjev in krepitev obstoječih zvez. Udeleženci bodo imeli priložnost, da spoznajo izzive, ki področje izdelkov za široko porabo pričakujejo v prihodnosti, da spoznajo analize in napovedi o stanju na trgu in tudi načine, s katerimi procesi digitalizacije vplivajo na industrijo. Na konferenci pričakujemo 200+ FMCG profesionalcev!
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top