IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 21.09.2020 || V Pivki perutninarstvu 32 novih okužb s koronavirusom  |  Trump odobril partnerstvo Oracla in Tiktoka  |  Kolumbija odlično izkoristila obdobje pandemije  |  Začel se je teden sladke Istre  |  Šest prehrambenih proizvodov kmalu na kitajskem trgu  |  Asda uvedla vrečke za ponovno uporabo  |  Amazon Fresh dostavo razširil na širše območje Londona  |  Poslanci ta teden o usodi nedeljskega dela trgovin  |  V novem oglasu za Frutabelo tudi Pogačar in Roglič (VIDEO)  |  Lidl predstavil napitek Hard Seltzer  |  Fortenova Projektgradnjo plus prodala Osijek Koteksu  |  Tuš v čast Primožu in Tadeju s popusti na rogljiče in pogače  |  KG Group vlaga 20 milijonov evrov v tovarno instant rezancev   |  Ribji namaz Argeta rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić,Smrekar&Kunsterle)  |  Še naprej upada število novih okužb s koronavirusom  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |   ||
   

Hrvaška: Spletna prodaja v prvem polletju zrasla za 13,9 %

15.09.2020
Sodeč po podatkih državnega zavoda za statistiko Republike Hrvaške je spletna trgovina pri naših južnih sosedih v prvem polletju letošnjega koledarskega leta narasla za 13,9 %.

 
"V obdobju samoizolacije je prišlo do drastične spremembe nakupovalnih navad, vse več ljudi se zateka k nakupovanju živil prek spleta. Tako prvi podatki nakazujejo, da je mesec po začetku pandemije spletna trgovina porasla za 15 %, kar je velik skok, če damo v zakup, da je prej letna stopnja znašala 12 %. Trend se je nato le še nadaljeval," je dejala direktorica Sektorja za trgovino v HGK, Tomislava Ravlić.
 
Izdelki, ki jih Hrvati/-ce najraje kupujejo v e-trgovinah, so še zmeraj tekstil in obutev, močno pa je v zadnjem polletju narasla tudi prodaja sveže hrane lokalnih proizvajalcev. "Od zaprtja gospodarstva v marcu, pa vse do konca aprila letos je spletna trgovina s svežo hrano beležila 7-kratnik povečanja iz preteklih mesecev," dodaja Ravlićeva.
 
Prav tisti kategoriji, ki sta pred pandemijo beležili najvčeji delež nakupov prek spleta - potovanja in nastanitev (54 %) ter vstopnice za takšne in drugačne zabavne prireditve (41 %) - sta v zadnjega pol leta beležili največji padec.


Nazaj
 


 
 
 
back to top