IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 21.01.2021 || V boju proti koronavirusu prvič uvajajo policijsko uro  |  Delo: "V Ikeo po nakupih konec februarja" (VIDEO)  |  Nov Gomex v Banatskem Karlovcu odpirajo jutri  |  BTC-jev pospeševalnik lani s startupi zbral več kot 4,8 milijona evrov  |  ZRS Koper opozarja na nevarnost zaprtja inštituta za oljkarstvo  |  Procter & Gamble v trimesečju z rastjo prihodkov in dobička  |  S prihodnjim tednom odprti servisi in nekatere vrste trgovin  |  Albert Heijn tržni delež povečal na 35 odstotkov  |  EIB svari pred krčenjem investicij  |  V Mariboru zaživela preoblikovana podravska regionalna razvojna agencija  |  Dobri poslovni rezultati verige DIS v letu 2020  |  Aldi zapira štiri regionalna podjetja  |  FedEx bo v Evropi odpustil do 6300 ljudi  |  ČZS in podjetje Kinézika razvila kozmetični izdelek BeeCare  |  V Lidlu po 200 dolarjev vsakemu, ki se cepi  |  Ruski diskonter Mere nadaljuje z odpiranji   |  Sainsbury's bo odprl prvo trgovino v Katarju  |  Nove izjeme pri ponujanju blaga in storitev s soboto  |  Podaljšali nekatere protikoronske ukrepe in priporočila  |  GZS-ZKŽP: "Odločitev za bolj uravnoteženo prehrano nikoli lažja"  |   ||
   

Slovenija: Spletna prodaja PLU letos okrepljena za 400 odstotkov

03.12.2020
Kot pozitivna vidika sicer neugodne situacije za panogo v Pivovarni Laško Union poudarjajo zvestobo slovenskih potrošnikov in štirikratno povečanje spletne prodaje.
 
 
Razvoj dogodkov v zvezi s širjenjem koronavirusa tako na ravni matične skupine Heineken kot v Pivovarni Laško Union (PLU) skrbno spremljajo, je za MM povedal David Zappe, direktor marketinga v PLU. 
 
"Tako na svetovni kot na lokalni ravni smo se morali soočiti z znatnim padcem obsega povpraševanja in s tem tudi prodaje. Približno polovica našega trga, povezana s prodajo v sektorju HoReCa, je namreč čez noč zamrla. Popolna zaustavitev poslovanja sektorja HoReCa posledično vpliva na celotno vrednostno verigo, tudi pivovarski sektor. V preteklih mesecih smo se razmeram prilagodili, med drugim smo na primer zaprli določene proizvodne linije za nekaj dni tako v Pivovarni Laško kot v Pivovarni Union," pojasnjuje Zappe.
 
Ena od pozitivnih novic tega časa je po drugi strani rast spletne prodaje. Med ukrepi ustavljanja javnega življenja so v letošnjem letu zabeležili 400-odstotno rast spletne prodaje na portalu rundasekunda.si. V PLU pričakujejo, da se bo trend spletnega naročanja nadaljeval tudi v prihodnje.
 
"Ljudje smo družabna bitja, ki radi uživamo v preprostih stvareh, kot je denimo pijača ob klepetu v priljubljenem lokalu. Poraba piva je namreč v veliki meri odvisna od družabnih interakcij, ki pa so v teh časih žal močno omejene. Za PLU skoraj polovico prihodkov na letni ravni predstavlja sektor HoReCa," je povedal Zappe. Čeprav v zadnjih mesecih beležijo povečanje prodaje v trgovinah in preko spleta, pa omenjeni tržni poti po besedah sogovornika ne moreta zapolniti prihodkovne vrzeli, ki je nastala v segmentu prodaje preko gostinskih lokalov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top