IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 23.06.2018 || Danes že četrti Tušev tek barv  |  Pobuda Moje znamke omogoča polet po Evropi  |  TZS: "Motiviranost in dvig kompetenc zaposlenih pomenita boljšo organizacijo dela"  |  Podeljena priznanja na 39. Mednarodnem ocenjevanju kakovosti mesa  |  Beiersdorf (po finančnem) zapušča še izvršni direktor  |  Tesco: "Če štejemo prodajo piva, bo SP osvojila Anglija!"  |  Bruselj uvedel carino na ameriški viski, brusnice, arašidovo maslo, kozmetiko...  |  L'Oreal in Casino v projekt skupnih drogerij  |  Glasovanje upnikov Agrokorja o upniškem dogovoru 4. julija!  |  Priznanja v kategoriji brezalkoholnih pijač Fructalu, Presadu in podjetju Voda 902  |  E-branjevka v pomoč pri nakupu svežih pridelkov prek spleta  |  Riko v Ukrajini pomaga pri gradnji tovarne sladkorja  |  Ljubljanske mlekarne tudi letos povečujejo odkup slovenskega mleka  |  Rok za prodajo terjatev Tuša prestavili na konec julija  |  Sainsbury's bo prisiljen prodati do 100 trgovin  |  Mondelēz International predstavil novega finančnega direktorja  |  Carrefour prvi predstavil 100 % biorazgradljive vrečke  |  Colruyt posloval nad pričakovanji  |  Sladka hiša na ulici Makedonija  |  Mercator, Idea in Roda osvojili nagrade Superbrands  |   ||
   

Slovenija: Špica International razvija sistem "Pick-by-Vision"

12.06.2018
Podjetja v iskanju optimizacij dela v logistiki iščejo vedno nove koncepte in tehnologije. Ena zadnjih večjih izboljšav je uporaba obogatene resničnosti pri delu v skladišču. Pametna očala nadomestijo uporabo prenosnega terminala in dopolnijo uporabo glasovnega vodenja. Rešitvi rečemo tudi "Pick-by-Vision". Podjetje Špica International to inovativno novost predstavlja na dogodku "SAP Now", ki je osrednji dogodek družbe SAP Slovenija.
 
Avtor: Karel Stanovnik
 
Večina skladišč je v zadnjih letih že uspešno prešla z dela na papirju na uporabo prenosnih elektronskih naprav in črtne kode. V zadnjih 5 letih se je posebej v večjih distribucijskih skladiščih prijela tudi uporaba glasovnega vodenja dela, ko skladiščniki z računalnikom komunicirajo preko svojih slušalk in mikrofona.
 
Skladiščnik v tem primeru s sabo ne nosi več svojega čitalca črtnih kod in ima zato vedno prosti obe roki za manipulacijo z artikli in proste oči, da lahko nadzira svojo okolico in varno dela.V najnovejši generaciji rešitev pa se uspešno uporablja še eno človekovo čutilo: vid.
 
Pri pick-by-vision rešitvah skladiščnik dobi svoja pametna očala, preko katerih dobiva zvočna in vidna navodila za delo. Ker ima delavec pred sabo stalno izpisano svojo naslednjo nalogo, je lahko še bolj natančen in izpolnjuje tudi bolj kompleksne naloge.
 
Uporaba vedno več nosljive (wearable) tehnologije proizvajalcem povzroča tudi nove izzive: kako bo nova tehnologija vplivala na delavce? Kako bodo reagirali na pametna očala? Ali bodo vplivala na njegov vid in počutje? Na vse to bo potrebno še odgovoriti, prve pilotne uporabe pa kažejo na pozitivno in koristno simbiozo tehnologije in ljudi.
 
DHL in še nekaj drugih podjetij v svojih skladiščih pilotno že uporablja pametna očala.Tudi na Špici investirajo v to področje. V svoj Frontman WMS so že vgradili vmesnik za pametna očala, zdaj pa razvijamo še modul, ki bo kamero v očalih uporabil za verifikacijo dela skladiščnika in še zmanjšal verjetnost napake pri delu.
 
Trenutni rezultati kažejo precej dobro, saj smo sposobno sproti in avtomatično odkrivati napake pri pripravi blaga. Vision oz. uporaba pametnih očal v skladiščih ima torej dobro prihodnost. Sploh če pogledamo, kaj se dogaja v razvojnih laboratorijih velikih proizvajalcev mobilne opreme. Google, Samsung in Intel napovedujejo izjemno koristne naprave.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top