IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Esselunga v Milanu odprla trgovski center prihodnosti  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |   ||
   

Slovenija: Špica International razvija sistem "Pick-by-Vision"

12.06.2018
Podjetja v iskanju optimizacij dela v logistiki iščejo vedno nove koncepte in tehnologije. Ena zadnjih večjih izboljšav je uporaba obogatene resničnosti pri delu v skladišču. Pametna očala nadomestijo uporabo prenosnega terminala in dopolnijo uporabo glasovnega vodenja. Rešitvi rečemo tudi "Pick-by-Vision". Podjetje Špica International to inovativno novost predstavlja na dogodku "SAP Now", ki je osrednji dogodek družbe SAP Slovenija.
 
Avtor: Karel Stanovnik
 
Večina skladišč je v zadnjih letih že uspešno prešla z dela na papirju na uporabo prenosnih elektronskih naprav in črtne kode. V zadnjih 5 letih se je posebej v večjih distribucijskih skladiščih prijela tudi uporaba glasovnega vodenja dela, ko skladiščniki z računalnikom komunicirajo preko svojih slušalk in mikrofona.
 
Skladiščnik v tem primeru s sabo ne nosi več svojega čitalca črtnih kod in ima zato vedno prosti obe roki za manipulacijo z artikli in proste oči, da lahko nadzira svojo okolico in varno dela.V najnovejši generaciji rešitev pa se uspešno uporablja še eno človekovo čutilo: vid.
 
Pri pick-by-vision rešitvah skladiščnik dobi svoja pametna očala, preko katerih dobiva zvočna in vidna navodila za delo. Ker ima delavec pred sabo stalno izpisano svojo naslednjo nalogo, je lahko še bolj natančen in izpolnjuje tudi bolj kompleksne naloge.
 
Uporaba vedno več nosljive (wearable) tehnologije proizvajalcem povzroča tudi nove izzive: kako bo nova tehnologija vplivala na delavce? Kako bodo reagirali na pametna očala? Ali bodo vplivala na njegov vid in počutje? Na vse to bo potrebno še odgovoriti, prve pilotne uporabe pa kažejo na pozitivno in koristno simbiozo tehnologije in ljudi.
 
DHL in še nekaj drugih podjetij v svojih skladiščih pilotno že uporablja pametna očala.Tudi na Špici investirajo v to področje. V svoj Frontman WMS so že vgradili vmesnik za pametna očala, zdaj pa razvijamo še modul, ki bo kamero v očalih uporabil za verifikacijo dela skladiščnika in še zmanjšal verjetnost napake pri delu.
 
Trenutni rezultati kažejo precej dobro, saj smo sposobno sproti in avtomatično odkrivati napake pri pripravi blaga. Vision oz. uporaba pametnih očal v skladiščih ima torej dobro prihodnost. Sploh če pogledamo, kaj se dogaja v razvojnih laboratorijih velikih proizvajalcev mobilne opreme. Google, Samsung in Intel napovedujejo izjemno koristne naprave.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top