IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 27.02.2021 || InStore št. 91 na poti k naslovnikom  |  InStore BiH 4.marca organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  Spar zavetiškim živalim podaril hrano v vrednosti 10.000 evrov  |  Bayer na račun poravnav v ZDA lani z globoko izgubo  |  GZS bo od aprila dalje vodil Cantarutti  |  Spar odprl supermarket v Ivanić-Gradu  |  Podjetje Chocollama izdelalo prvo srbsko organsko in vegansko čokolado  |  Kaufland na Hrvaškem "zapičil 42. zastavico"  |  Paloma z novo embalažo izdelkov cilja na mlade  |  V ponedeljek odpirajo terase gostinskih lokalov  |  Sklad Bill&Melinda Gates prodal vse delnice Alibabe  |  Ribola v Šibeniku odprla preurejen supermarket  |  AB InBev lani z manjšim dobičkom in prihodki od prodaje  |  V času pandemije Američani "navalili" na zamrznjeno hrano  |  Covid-19 lani oklestil prodajo v storitvenih dejavnostih in trgovini  |  Prihodnji teden odprtje trgovin in muzejev  |  V obalno-kraški regiji od sobote znova zaprte nekatere trgovine  |  Odprtje nove ljubljanske Ikee (VIDEO)  |  Torgservis jutri odpira trgovini v Kruševcu in Subotici ter Vršcu  |  Nekaterim ponudnikom dostave hrane na dom visoke kazni  |   ||
   

Slovenija: Sparu posebna nagrada za album:Slovenska košarka 2013

22.11.2013
Včeraj so v Portorožu v okviru jubilejne 10. SPORTO konference podelili priznanja zmagovalcem letošnjih SPORTO nagrad, ki so najbolj zaznamovali športni marketing in sponzorstva v letu 2013. Med nagrajenci je tudi Spar, ki je prejel posebno nagrado žirije za album: "SLOVENSKA KOŠARKA 2013".
 
Nagrajeni album: "SLOVENSKA KOŠARKA 2013" je delo Spar Slovenija in Sportelementa. Gre za poklon slovenski košarki in trajen spomin na EuroBasket 2013.
 
 "Letošnje tekmovanje za Sporto nagrado je bilo prežeto z duhom največje športne prireditve v Sloveniji, EuroBasket 2013. Ne le organizatorji prvenstva, tudi številna podjetja, ki so stopila v sponzorski odnos, so dokazala, da je kljub zaostrenim razmeram na trgu možno ustvarjati preboje v športnem marketingu, dosegati nove standarde marketinga v športu in preko športa in se na inovativen način približati ne le navijačem, ampak tudi svojim kupcem,” je uspeh nagrajencev in njihovo veliko vlogo v razvoju športnega marketinga v Sloveniji komentirala dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije in predsednica žirije SPORTO nagrade 2013.
 
Žirijo so sestavljali še Iztok Sila (SILA svetovanje, predsednik prvostopenjske žirije), Špela Levičnik Oblak (direktorica LUNA TBWA, regijska direktorica TBWA CEE Adriatic), Darja Teržan (vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia, d.o.o.), mag. Mateja Jesenek (direktorica družbe INTERSPORT ISI, d.o.o.) in Tom Rudolf (direktor strateškega marketinga, Amis) – skupaj s strokovno javnostjo, ki je prav tako imela možnost glasovanja.
 
Podjetje Spar Slovenija je preplet sponzorstva slovenske košarkarske reprezentance in sponzorstva dogodka EuroBasket 2013 pričelo junija z izdajo albuma za zbiranje sličic "Slovenska košarka 2013". Album, ki predstavlja poklon slovenski košarki in trajen spomin na EP 2013, so povezali s programom zvestobe, saj so kupci sličice prejeli ob nakupu nad 10 evrov.
 
Poleg aktivne vključitve kupcev je album predstavljal tudi temelj, na katerem so gradili celotno strategijo sponzorstva. Album sestavljajo štirje vsebinski sklopi, v katerih najdemo tako prerez bogate zgodovine jugoslovanske in slovenske košarke kot tudi predstavitev EuroBasketa 2013 ter kandidatov za slovensko reprezentanco. Izid albuma so pospremili z novinarsko konferenco, zaznamovano s srečanjem košarkarskih legend in aktualnih slovenskih reprezentantov ter sproščenim vzdušjem ob obujanju spominov in deljenju pričakovanj pred začetkov EP 2013.
 
Po novinarski konferenci je Spar Slovenija začel z obširnim oglaševanjem, trgovine Spar in Interspar pa so že začele dihati v košarkarskem vzdušju. V albumu so bile štiri sličice rezervirane za skupinsko fotografijo slovenske reprezentance. Te sličice so v obtok dali 4. septembra, torej na dan začetka EP 2013 in prve slovenske tekme. EuroBasket 2013 je sicer že minil, album pa v mnogih slovenskih domovih ostaja kot trajen spomin na ta veličasten dogodek.

Nazaj
 


 
 
 
back to top