IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 27.09.2020 || Počivalšek prepričan v svetlo prihodnost slovenskega turizma  |  Preurejeni Super Konzum v Ivanić Gradu odprl vrata  |  Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ o nedeljskem zaprtju trgovin z glasovanjem v torek  |  Rožič: "Če ne uspemo, bomo sprožili referendum"   |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe  |  Podravka obdarila najmlajše meščane Koprivnice  |  Iz Walmarta najavljajo povišanje plač zaposlenim  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |   ||
   

Slovenija: Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars

05.08.2020
V južnokorejski prestolnici bodo 22. avgusta 2020 razglasili zmagovalce največjega tržno-komunikacijskega festivala na območju Azije, kjer se je v ožji izbor (med več kot 20.000 prijavljenimi projekti) uvrstila tudi Sparova pobuda Mlečne pravljice.
 
 
Pri agenciji Futura DDB, kjer so projekt ustvarili za Spar Slovenija, so Mlečne pravljice so predstavili v začetku leta 2019, projekt pa ni dvignil le prodaje njihovih izdelkov, temveč tudi poostril zavedanje o nizki bralni kulturi Slovencev. V sodelovanju z Boštjanom Gorencem – Pižamo so preko družbenih omrežij ustvarili pravljici, kjer so pisatelju na pomoč priskočili tako uporabniki Sparovih družbenih omrežij kot njihovi mali junaki.
 
Pravljici sta izšli natisnjeni na embalaži trajnega mleka Spar, z namenom, da tako starši kot otroci, ki rokujejo s tem izdelkom dnevne potrošnje, okrepijo svoje bralne navade in izboljšajo odnos do književnosti. "Redno prebiranje pravljic mlajšim generacijam ne utrdi le bralnih navad, temveč je ena izmed vzgojnih funkcij pravljic tudi ta, da jih poduči o premagovanju ovir, ki so z življenjem neločljivo povezane,"je za MM povedala Anuša Žagar, vodja projekta.
 
Kreativni direktor Robert Bohinec dodaja, da je čar projekta sklenjen krog višanja bralne kulture. "Ko embalažo mleka spremenimo v 'knjigo', ta spremeni običajne prodajne police v knjižne. Tako komuniciramo o lepoti branja tam, kjer se tega ne pričakuje. Potrošnik mleko prinese domov, v domačem okolju pa izdelek zaradi svoje nenavadne podobe znova postane predmet pogovora. Menim, da je bil prav nenavaden medijski format eden izmed odločilnih faktorjev, da je žirija AdStars med številnimi mednarodnimi deli slovenski projekt uvrstila v ožji izbor", pravi Bohinec.
 
Za družbeno dobro 

Ustvarjanje in ohranjanje družbeno dobrega je zapisano tudi v poslanstvu festivala AdStars. Projekt Mlečnih pravljic se je v Seulu potegoval v kategoriji "družbeno dobro" (ang. social good"), kar je žirija prepoznala po več kot milijon natisnjenih pravljicah in donaciji slovenskim knjižnicam na obrobju slovenskih mest v vrednosti 20.000 evrov.

Poglaviten faktor je bila tudi učinkovitost projekta na strani naročnika, kjer se je prodaja v kategoriji, ki sicer pada, dvignila za več kot 10 odstotkov. Hwan Jin-Choi, predsednik festivala AdStars, poudarja, da festival prispeva k družbenemu dobremu tako, da spodbuja predvsem idejne koncepte, ki so gonilo pozitivnih družbenih sprememb – ki pa jih je, kot pravi, vsako leto več.


Nazaj
 


 
 
 
back to top