IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.10.2017 || Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  RAZISKAVA IRI: "Supermarketi z manj promocijami"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  24. Zlati boben odprl vrata (tokrat) v Ljubljani  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Koprivnikar: "Smo najhitreje rastoča digitalna družba v EU"  |  ZANIMIVOST: Lidl predstavil proseko za manjši glavobol  |  Politika rešuje Mercator iz (smrtnega) Agrokorjevega objema  |   EU za kmete in proti trgovskim verigam  |  V Neltu najavili investicije v višini 15-tih milijonov evrov  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  Prodaja živil prek spleta se (vendarle) veča  |  Romina Ivančić – nova direktorica kadrovanja v Heinekenu Hrvaška  |  25. oktobra 11. Strateška konferenca o trgovini TZS  |  Raziskava Nielsen: "Raziskovanje trga z živili kaže rast"  |  Prazniki tudi za trgovke in trgovce v Mercatorju  |  Raziskava Mastercarda:"V New Yorku obrok 1,2, v Južnem Sudanu 321 dolarjev  |  Čez mesec dni spet okušanje Tradicionalnega slovenskega zajtrka  |  Kar 46.000 otrok pod pragom tveganja revščine  |   ||
   

Slovenija/ZDA: Sparov in projekt POP TV "Štartaj Slovenija", se bo predstavil v Miamiju (VIDEO)

17.07.2017
Projekt "Štartaj, Slovenija" je prejel nagrado na največjem mednarodnem forumu Natpe. Januarja 2018 bodo ustvarjalni projekt predstavili 6000 udeležencem srečanja.Ob podelitvi nagrade januarja 2018, ki bo na največjem mednarodnem dogodku NATPE na svetu v Miamiju, bodo imeli predstavniki ekipe Štartaj, Slovenija čast na uradnem programu dogodka predstaviti idejo več kot 6000 udeležencem z vsega sveta. 
 
Največji mednarodni poslovni forum na področju predvajanja programskih vsebin Natpe je v sodelovanju z vodilno medijsko platformo evropskega medijskega trga CEETV na priznanem tekmovanju PITCH&PLAY LIVE izbiral najbolj inovativne televizijske formate minulega leta.

Tričlanska komisija je med številnimi predstavljenimi televizijskimi formati iz vse Evrope izbrala tri finaliste, med drugim tudi projekt medijske hiše Pro Plus "Štartaj, Slovenija", ki je s svojo izvirnostjo in univerzalnostjo odnesel nagrado občinstva.

Posamezni formati so bili ocenjevani na podlagi treh kriterijev: izvirnosti ideje, univerzalnosti in mednarodnega potenciala. Projekt je Sloveniji po mednarodni srebrni nagradi Warc International Awards 2017 tako prinesel novo veliko priznanje.

"Prepoznali smo, da imajo mladi v Sloveniji številne poslovne ideje, nimajo pa dovolj orodij, da bi z njimi dosegli preboj. Format, kot je Štartaj, Slovenija, je zapolnil vrzel in tako pripomogel k uresničenju poslovnih priložnosti na tem trgu. Z uspešnostjo in mednarodno prepoznavnostjo tega formata smo presegli vsa začetna pričakovanja. Poleg prejete nagrade občinstva nas veseli tudi vabilo na uradno predstavitev formata oddaje na največjem mednarodnem dogodku NATPE Miami, ki bo januarja 2018," je za Marketing Magazin povedal Aleš Muhič, direktor trženja pri Pro Plusu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top