IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 18.11.2017 || Lidlov poslovni hackathon bo jutri  |  AB InBev ustoličil novega direktorja za Severno Ameriko  |  Za SEMPL št.19 kar 89 tekmovalnih prijav   |  Zajtrk za več kot 260.000 otrok po vrtcih in šolah  |  Vabilo na četrto FMCG konferenco revije InStore v Beograd 23. novembra  |  Sodišče zavrnilo veljavnost lex Agrokor v Sloveniji  |  Atlantic Grupa je v ZDA začela s proizvodnjo paštete Argeta  |  20. Slovenski festival vin odpira vrata   |  Zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar je Jernej Žorž z vinom zelen  |  Mlečno-predelovalni sektor predstavil zaveze odgovornosti  |  Colruyt uvaja novosti prek spleta  |  Sainsbury's prvi uvedel tehnologijo izolacije hladnega zraka  |  Nemška Gea prevzema pomurski Vipoll  |  Prenovljena Idea "Beograđanka"  |  Heineken Hrvaška v Karlovcu odprl zeleno skladišče  |  Lepotna blagovna znamka The Body Shop v Sloveniji  |  E. Leclerc ostaja v vodstvu, Carrefour zmanjšal zaostanek  |  MAC Cosmetics v sredo odprl prvo trgovino   |   Židan: "Danes smo vsi skupaj ena družina!"  |  Lidlov mladi vinar Jernej Žorž iz Vipavske doline  |   ||
   

Slovenija/ZDA: Sparov in projekt POP TV "Štartaj Slovenija", se bo predstavil v Miamiju (VIDEO)

17.07.2017
Projekt "Štartaj, Slovenija" je prejel nagrado na največjem mednarodnem forumu Natpe. Januarja 2018 bodo ustvarjalni projekt predstavili 6000 udeležencem srečanja.Ob podelitvi nagrade januarja 2018, ki bo na največjem mednarodnem dogodku NATPE na svetu v Miamiju, bodo imeli predstavniki ekipe Štartaj, Slovenija čast na uradnem programu dogodka predstaviti idejo več kot 6000 udeležencem z vsega sveta. 
 
Največji mednarodni poslovni forum na področju predvajanja programskih vsebin Natpe je v sodelovanju z vodilno medijsko platformo evropskega medijskega trga CEETV na priznanem tekmovanju PITCH&PLAY LIVE izbiral najbolj inovativne televizijske formate minulega leta.

Tričlanska komisija je med številnimi predstavljenimi televizijskimi formati iz vse Evrope izbrala tri finaliste, med drugim tudi projekt medijske hiše Pro Plus "Štartaj, Slovenija", ki je s svojo izvirnostjo in univerzalnostjo odnesel nagrado občinstva.

Posamezni formati so bili ocenjevani na podlagi treh kriterijev: izvirnosti ideje, univerzalnosti in mednarodnega potenciala. Projekt je Sloveniji po mednarodni srebrni nagradi Warc International Awards 2017 tako prinesel novo veliko priznanje.

"Prepoznali smo, da imajo mladi v Sloveniji številne poslovne ideje, nimajo pa dovolj orodij, da bi z njimi dosegli preboj. Format, kot je Štartaj, Slovenija, je zapolnil vrzel in tako pripomogel k uresničenju poslovnih priložnosti na tem trgu. Z uspešnostjo in mednarodno prepoznavnostjo tega formata smo presegli vsa začetna pričakovanja. Poleg prejete nagrade občinstva nas veseli tudi vabilo na uradno predstavitev formata oddaje na največjem mednarodnem dogodku NATPE Miami, ki bo januarja 2018," je za Marketing Magazin povedal Aleš Muhič, direktor trženja pri Pro Plusu.


Nazaj
 


 
 
 
back to top