IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 02.07.2022 || Porast e-trgovine leta 2021 za 13 odstotkov  |  Kantar:"Lidl najuspešnejši na francoskem trgu v zadnjem obdobju"   |  Brezplačno mobilno gostovanje v EU se podaljšuje za deset let  |  EU in Nova Zelandija sklenili pogovore o sporazumu o prosti trgovini  |  Za vzdrževanje učnih čebelnjakov razpisanih 17.000 evrov  |  SDH zamenjal nadzornike Pošte Slovenije  |  Vlada nadaljuje sprejemanje ukrepov za naslovitev draginje  |  Odprte prijave na največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji  |  Ifo:"Obeta se nov dvig cen hrane"  |  Tovarna zdrave hrane prisotna tudi v Sloveniji  |  Virtualni spletni seminar: "Shopper Trends 2022" - 14. julija  |  Lidl ni obupal nad prihodom v BiH in išče delavce  |  ZANIMIVOST:Omejena prodaja Nutelle s fotografijami naravnih lepot BiH  |  Evropska komisija odobrila gensko spremenjeno koruzo za živila in krmo  |  Delavski direktor Pošte Slovenije postal Janez Zidar  |  EU predlaga prepoved aromatiziranih tobačnih uparjevalnikov  |  Gomex z novo trgovino, prvo v Obrežu  |  Delhaize odprl prenovljen hipermarket Mega Maxi v Kragujevcu  |  Šinkova izpostavlja pomen digitalizacije za kmetijstvo  |  V zadnjem letu sta se najbolj podražila olje in moka  |   ||
   

Italija: Spar v poslovnem letu 2021 s povečanjem prometa

06.05.2022
Spar Italija je v poslovnem letu 2021 poročal o povečanju prometa za 2,2 odstotka, na 4 milijarde evrov, zahvaljujoč širitvi mreže trgovin in povečani prodaji izdelkov zasebnih blagovnih znamk.

Rast je podjetje pripisalo tudi naložbam v prenovo trgovin in dobavne verige. V tem obdobju je bilo namreč odprtih več kot 90 novih trgovin, zasebne blagovne znamke pa so predstavljale 20,6 odstotkov prodaje vse hrane.

Spar Italija je v bližini Bologne odprl 18.000 kvadratnih metrov velik logistični center in tja je Aspiag Service vložil 33 milijonov evrov.

Trgovine v lasti podjetja so ustvarile 67 odstotkov celotnega prometa, preostanek pa franšizne prodajalne, so sporočili iz družbe.

Spar Italija upravlja s 1.374 prodajnimi mesti v treh formatih, s skupno 806.000 kvadratnimi metri.

Od tega je 433 trgovin v lasti regionalnih operaterjev (beri farnšizerjev), 941 pa  neposredno od Spara.

Trgovine Despar so predstavljale 35 odstotkov celotnega izkupička prodaje, Eurospar 38 in Interspar 27 odstotkov.

Spar je dosegel širitev na Sardinijo, potem ko je z njimi na trg vstopila skupina Fratelli Ibba. Trgovec je v tej regiji prisoten s 65 trgovinami in je tam dosegel 12,7-odstotni tržni delež.

Spar Italija namerava v letu 2022 povečati promet za več kot 5 odstotkov, z 82-timi odprtji novih trgovin in naložbami v vrednosti več kot 100 milijonov evrov.


Nazaj
 
 
 
 
back to top