Avstrijski trgovec SPAR na Češkem načrtuje organiziranje spletne e-trgovine za njihov hipermarket format prodajaln Interspar. Enako načrtujeta tudi trgovca Billa in Albert, potem ko je na Češkem na začetku leta svojo spletno prodajalno uspešno zagnal Tesco.

"
Uvedba e-trgovine je ena izmed prednostnih nalog Spara za prihodnje leto," je povedal tiskovni predstavnik Interspara
Alex Langer. Stranke naj bi imele na spletu možnost izbirati med kar 40.000 izdelki in to po enakih cenah, ki so jim na voljo v klasični trgovini. Predstavnica supermarketov Spar na Češkem
Gabriela Bechynská je ob tem zaupala, kdo stoji za tehnološko podporo: "
Sistem medmrežnega naročanja je v Nemčiji razvilo in testiralo naše matično podjetje REWE in njegova uvedba tukaj je le še vprašanje časa. O znesku investicije še ne morem govoriti, lahko pa vam povem, da bo v ponudbi tako živilsko, kot neživilsko blago."
Spar se je zganil potem, ko je Tesco z odprtjem e-trgovine na začetku letošnjega leta doživel velik uspeh. Najprej je ta britanski trgovec blago dostavljal le v Prago in okolico, sedaj pa bodo oskrbovanje s svojimi izdelki razširili še v Brno. Stranke so v tem času kupile več kot 5,5 milijonov izdelkov, med najbolj pogostimi artikli pa so mlečni izdelki, brezalkoholne pijače, detergenti, sadje, zelenjava, sredstva za nego in varstvo otroka, kozmetika, alkohol ter zamrznjeni izdelki. Za konec velja omeniti še to, da kar tri četrtine nakupov opravijo osebe, ki so v spletni trgovini stalne stranke, torej so več ali manj opustile tradicionalno nakupovanje.