IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.10.2020 || Strateška konferenca o trgovini TZS in EF ob 10.uri prek spleta  |  Oktobrska (93.) številka revije InStore tudi na spletu  |  Zastoj v pogajanjih o brexitu ostaja  |  Počivalšek: "Gospodarstvo je zgled odgovornega ravnanja"  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira “FMCG Brand Forum ONLINE” z govorniki neposredno iz studia   |  Trgovci zaradi policijske ure prilagajajo delovni čas  |  Prihodnost v gojenju kulturnih rastlin s slano vodo?  |  Monstat: "V mleku vedno več maščobe"  |  Koding Gorska – prva tovarna v regiji z "zeleno" proizvodnjo  |  Blagovna znamka KitKat praznuje 85 let  |  Podelili Petine nagrade za najboljše veganske izdelke   |  ZANIMIVOST: Goveja juha v steklenici  |  Perutnina Ptuj v Bački Topoli gradi nove hleve   |  Andrej Dean novi predsednik uprave Belja plus  |  Konzum in Uber predstavljata skupno storitev dostave živil  |  Zaradi pandemije uvaja najstrožje ukrepe v Evropi  |  X5 Retail kmalu s "hard" diskont verigo  |  Zenica z dvema novima trgovinama  |  Dnevnik:"V destilacijo sedem milijonov litrov vina"  |  Preskrba s hrano med epidemijo po zagotovilih ministrstva ni ogrožena  |   ||
   

Slovenija: Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"

25.09.2020
Med nagrajenci na nedavnem Slovenskem oglaševalskem festivalu je bila v Ljubljani na velikem platnu največkrat predvajana Sparova reklama Mlečnih pravljic.V Spar Slovenija so bili nagrade Znamka leta na SOF-u zelo veseli in so nanjo zelo ponosni. Še posebej, ker je pred njimi 30 letnica poslovanja.
 
"V Spar Slovenija smo nagrade Znamka leta zelo veseli in nanjo tudi zelo ponosni. Še posebej nas veseli, da smo jo prejeli sedaj, ko je pred nami posebno, jubilejno leto. Spar Slovenija praznuje namreč 30 let. Izjemno pomembno je namreč, da okolje, v katerem delujemo, pozna naše delo ter našo znamko prepozna za dobro in kakovostno. Vse projekte izvajamo v skladu z našimi temeljnimi usmeritvami – to so razvoj, inovativnost in družbena odgovornost. In prav slednjim sledita tudi nagrajeni akciji: Mlečne pravljice, s katerimi smo Slovencem približali branje skozi vsakodnevne navade, ter Štartaj Slovenija, ki je številnim slovenskim podjetnikom omogočil začetek uspešne poslovne poti. Ta priznanja so velika potrditev, da delamo prav in dobro ter nam dajejo motivacijo za naprej,"  je ob prejemu nagrade povedala Janja Štular, vodja marketinga Spar Slovenija.

Nazaj
 


 
 
 
back to top