IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 12.07.2020 || Hrvaška dočakala vstop v mehanizem ERM 2  |  InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Tuš v 18 letih pričaral skoraj 9000 otroških nasmehov  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |   ||
   

Svet: Spar International v petih letih prodajo povečal za 21 %

04.06.2020
V poslovnem letu 2019 je Spar International s prihodki od prodaje skupno zbral 37,1 milijarde evrov, kar pomeni 4,35 % rast, v primerjavi s preteklim letom. V zadnjih treh mesecih so se najbolj izkazale njihove sosedske trgovine.
 
 
Spar International, ki posluje v 48 državah po svetu, je od leta 2015 dalje beležil zmerno rast prometa. V zadnjih petih letih so se prihodki na letni ravni povečali za 21,4 %, omrežje trgovin se je povečalo za 1200 objektov. 
 
Spar International ima na štirih celinah trenutno 13.320 prodajaln, lani so posle zagnali na dveh novih trgih: Kosovo in Armenija. Srednja in vzhodna Evropa je bil eden izmed najpomembnejših trgov z rastjo 6,83 %. še zmeraj pa največji delež prihodkov ustvarja Zahodna Evropa (62 % vsega prometa). 
 
Izvršni direktor Tobias Wasmuh rast prodaje na vseh trgih pripisuje strategiji "Better Together" (Skupaj boljši), ki so jo zagnali leta 2015. Spar je s svojo e-trgovino prisoten v 25 državah.

Nazaj
 


 
 
 
back to top