IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Slovenija: Sonce.net je postala Heinekenova digitalna agencija

04.11.2013
Agencija Sonce.net je bila izbrana kot prva slovenska predstavnica v skupini Heinekenovih agencij po svetu.
 
Po vabilu izbranim agencijam v Sloveniji za oddajo koncepta in ponudbe Heinekenovih digitalnih aktivnosti so izbrali Sonce.net.
 
Avtor najboljšega Heinekenovega glasbenega miksa v aplikaciji bo odpotoval v Amsterdam na naslednji veliki dogodek Heineken Music. V agenciji Sonce.net, bodo skrbeli za digitalne akcije Heinekena na slovenskem trgu, s poudarkom na razvoju močne skupnosti v družbenih medijih in ustvarjanju inovativnih in odmevnih akcij. Poročali bodo Heinekenovi diviziji na Dunaju in lokalnemu distributerju.
 
Prvi rezultat sodelovanja slovenske agencije in znanega nizozemskega proizvajalca piva je akcija Beatmaster na Facebooku, ki spodbuja glasbeno kreativnost.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top