IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 16.02.2019 || HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |  Danes 6. Salon penečih vin Ljubljana   |   Domači trgovci lani povečali tržni delež, Bingo na vrhu  |  Lidl na Soči predal poligon za učenje spretnejše vožnje z invalidskim vozičkom   |  Amazon novega sedeža ne bo gradil v New Yorku  |  Spar bo v PL izdelkih zmanjšal vsebnost sladkorja in soli  |  Tobačna Ljubljana "Top Employer" in finalistka projekta Zlata nit  |  Albert Heijn in Hema združila moči - drogerija in trgovina v enem  |  L'Oreal zabeležil največjo rast v zadnjem desetletju  |  Spremembe v upravnem odboru Žito Luksa  |  MHP prejel soglasje AVK za prevzem Perutnine Ptuj  |  ZANIMIVOST: Carrefourjeva trgovina na ladji  |  Slavonci so lani v BiH zapravili skoraj 170 milijonov kun  |  Znani zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019  |  Hofer in Medex nagradila predlog trajnostnega projekta "Kdor seje, ta žanje"  |  Poslovni sestanek Mercatorja-S z dobavitelji  |  Metrojev dobiček navzdol, prihodki navzgor  |   ||
   

Danska: Sonce in nogomet prispevala k odličnemu letu Carlsberga

07.02.2019
Danski pivovar Carlsberg je lani povečal prodajo sploh prvič v treh letih. Pri tem je pomagal odličen promet, svoje pa sta vsekakor prispevala še sončno poletje in svetovno prvenstvo v nogometu.
 
 
Omeniti velja tudi to, da je Carlsberg rasel na račun "kraft" pivovarjev, ki jih je (nekatere) vzel pod svoje okrilje. V sredo, po objavi podatkov, je vrednost delnic Carlsberga narasla za 4 odstotke, na najvišjo raven po začetku septembra.
 
Tretji največji svetovni pivovar (spredaj sta AB InBev ter Heineken) je po prihodu novega direktorja Ceesa 't Harta preživel obdobje zmanjševanja stroškov. "Letos pričakujemo nekoliko bolj umirjeno prodajo, dobiček iz poslovanja pa bi moral biti okoli 5 %," je povedal Hart.
 
Prodaja je lani zrasla za 3 odstotke, v četrtem kvartalu je denimo znašala kar 13.95 milijarde danskih kron (1,9 milijarde evrov), ka rje nekoliko več od pričakovanj. Carlsberg je leta 2008 prevzel ruskega proizvajalca Baltika, ravno pred recesijo in omejitvami oglaševanja ter dvigom davkov. Rusko poslovanje Carlsbergu prinaša približno petino prometa.
 
Predvsem zaradi svetovnega nogometnega prvenstva in vročega poletja je lani trg piva v Rusiji prvič po letu 2007 doživel rast. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top