IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.02.2020 || Mimovrste s prvo "fizično" trgovino  |  Mercator odprl svojo drugo trgovino v Brčkem  |  AC Food oživlja znamko čokolade iz bivše Jugoslavije  |  Carine oklestile prodajo viskija  |  Dolgoletni lastnik prodal Victoria's Secret  |  Vinske ikone v Zagrebu 6.in 7.marca  |  Skupina Spar ustvarila več kot 15 milijard evrov prometa  |  Dobiček Jeronimo Martinsa prvič čez milijardo evrov  |  Preurejena Ribola v Makarski odprla svoja vrata  |  Lidl na Otoku odprl trgovino št. 800  |  Aldis trejd v stečaj po 16 letih  |  PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery  |  Ob 100 obletnici nov Podravkin laboratorij - Zlata Bartl   |  Zaradi koronavirusa nakupovalna mrzlica  |   Zaradi (ne)odgovora o odpadni embalaži ministru Zajcu protestno pismo  |  ZANIMIVOST: Bionicook z robotom, ki kuha in streže  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o zakonodaji 1.aprila  |  Začetek oddaje zbirnih vlog v kmetijstvu  |  Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |   ||
   

BiH: Slovesna otvoritev tovarne Sarajevskega kiseljaka v Kreševu

22.01.2020
Fortenova grupa je včeraj tudi uradno zagnala proizvodnjo v novozgrajenem objektu, kjer bodo polnili naravno mineralno vodo.
 
 
 
Gre za največjo naložbo podjetja doslej, saj je Fortenova v gradnjo in vzpostavitev proizvodnega obrata vložila okoli 10 milijonov evrov. V objektu bo Sarajevski kiseljak, pod nadzorstvom Fortenova grupe, polnil naravno mineralno vodo Sara.
 
Z gradnjo nove tovarne na površini 30.000 kvadratnih metrov se je izdatno povečal proizvodni in skladiščni prostor Sarajevskega kiseljaka, vodilnega bosansko-hercegovskega proizvajalca mineralnih vod in gaziranih sokov, razširjene zmogljivosti pa bodo družbi omogočile povečanje letnih količin ter nadaljnjo širitev tržnega položaja. Obrat je zaposlitev omogočil 30 delavcem.
 
"Ta strateška naložba za Sarajevski kiseljak pomeni začetek novega obdobja in predstavlja velik korak k strateškemu pozicioniranju podjetja na trgu. V lanskem letu smo ob trenutnih zmogljivostih proizvedli več kot 120 milijonov litrov vode in osvežilnih brezalkoholnih napitkov, blagovni znamki Sarajevskega kiseljaka in Jamnice pa že tako ali tako dominirata na trgu ustekleničenih vod v BiH. Tehnološka pridobitev in povečanje zmogljivosti v novi tovarni nam bosta pomagala še izboljšati rezultate," je ob odprtju med drugim povedal Davor Čičić, direktor Sarejevskega kiseljaka.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top