IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.04.2021 || Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |  Ave Grill izdelki v sveži, sodobnejši preobleki   |  Inovativno pakiranje za svežo premium solato  |  Osma e-konferenca za mala in srednja podjetja v organizaciji PTZ   |  Dva nova ukrepa v čebelarstvu  |  Nova prodajalna Univerexporta v Beogradu  |  Odpiranje vrtov in teras v osmih regijah za gostinski sindikat premalo  |  Aldi Nord na Majorki odprl trgovino št. 5000 v Evropi  |  Prihaja prvi belgijski e-supermarket Hopr  |  V ZDA stekla promocija žganja Yebiga Prva  |  Šišić:"Lani smo prodali več kot 100.000 ton piščančjega mesa"  |  V Intersparu Vič nov "refil avtomat" za naravna čistila in pralne praške Odori (VIDEO)  |  Priznanje GZS Pomladni veter KZ Metliki  |  Čizmić na konferenci o potezah Mercatorja v (po)koronskem času   |  Fortenova in Mercator s pogodbo za refinanciranje Mercatorjevega dolga  |  Draghi napoveduje sproščanje ukrepov s 26. aprilom  |  Direktor uprave za varno hrano zamenjal glavno inšpektorico  |   ||
   

Slovenija: Slovenski turizem tke vezi v Italiji in Avstriji

01.03.2021
Slovenska turistična organizacija je v minulem tednu pripravila dogodka za italijanski in avstrijski trg.
 
Na italijanskem trgu je v sredo izvedla virtualno delavnico Feel Slovenia Business Date, ki se je je udeležilo več kot 88 poslovnih partnerjev, od tega 51 italijanskih organizatorjev potovanj in turističnih agencij in 37 slovenskih turističnih podjetij.
 
Tekom dneva se je zvrstilo 375 video sestankov.

Že dan prej, v torek, pa je potekal spletni seminar, namenjen avstrijskim turističnim agentom in organizatorjem potovanj, ki je pritegnil več kot 100 poslovnih partnerjev. Veliko zanimanja so izkazali zlasti za možnosti preživljanja aktivnega oddiha v naravi in priložnosti ponovnega trženja produktov zdravja in dobrega počutja.

   

Nazaj
 


 
 
 
back to top