IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.07.2018 || Gorivo se je opolnoči (malce) podražilo  |  Plače v trgovini z januarjem 2019 višje  |  Nestlé spet član skupine za trajnostno pridobivanje palmovega olja  |  Stavka v Amazonu tudi pri Nemcih  |  V Ljubljani uradno (ponovno) odprt slovensko-srbski poslovni klub  |  Costcutter zavrnil prevzemno ponudbo trgovca Co-op  |  Naložba novih črpalk verige KTC vredna 27 milijonov kun  |  Walmart se umika še iz japonskega trga  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC  |  EU in Japonska podpisali trgovinski sporazum  |  V letu 2016 je vsak zavrgel 0,2 kg hrane na dan  |  Današnji Amazonov "prime day" je precej daljši   |  Podravkina Facebook stran Coolinarika ima več kot 500.000 "fanov"  |  Uspešno zaključen projekt FerFud BBQ Tour  |  Waitrose v ponudbo za poletje dodal sladoled z alkoholom  |  V trgovini so danes predstavili novo kolektivno pogodbo  |  Pričetek ocenjevanja Vino Slovenija Gornja Radgona  |  BiH največ piva uvozi iz Srbije  |  Fructal začel z odkupom breskev  |  Carrefour bo izločil enkratno embalažo  |   ||
   

Slovenija: Slovenija kandidatka za naziv evropska gastronomska regija 2021

13.03.2018
Mednarodni inštitut za gastronomijo, kulturo, umetnost in turizem IGCAT je Slovenijo potrdil kot kandidatko za naziv Evropska gastronomska regija 2021.
Slovenija se ima tako možnost pridružiti desetim že nagrajenim regijam s tem laskavim nazivom, okrepiti promocijo svoje gastronomije na mednarodni ravni, na lokalni pa nadgraditi medsektorsko povezovanje in razvoj. V projektu kandidature Slovenije za naziv Evropska gastronomska regija poleg ostalih deležnikov sodeluje tudi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Slovenija mora do 30. maja pripraviti t.i. ponudbeno knjigo, na podlagi katere bo mednarodna strokovna žirija IGCAT presodila o njeni kandidaturi.

Gastronomija je eden ključnih elementov turistične ponudbe in veliko pripomore k promociji, prepoznavnosti in ugledu države in turizma. Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 jo je identificirala kot enega od desetih vodilnih turističnih produktov, kot takega jo Slovenska turistična organizacija  izpostavlja v vseh svojih tržno-promocijskih aktivnostih že 22 let in še posebej intenzivno od svoje ponovne osamosvojitve v letu 2015. 

V okviru različnih aktivnosti, ki spodbujajo inovativnost v gastronomiji, izobraževanje za bolj zdravo in sonaravno življenje ter promocijo naše edinstvene gastronomske kulture, se je Slovenija odločila kandidirati za naziv Slovenija – Evropska gastronomska regija 2021. V ta namen se je povezalo dvanajst deležnikov, poleg Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano še  Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Ministrstvo za zunanje zadeve, Ministrstvo za zdravje, Slovenska turistična organizacija, Turizem Ljubljana, Turistično združenje Portorož, Turistično gostinska zbornica, Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Turistična zveza Slovenije, Višja strokovna šola za gostinstvo in turizem Maribor ter Univerza na Primorskem , deset pa jih je  podpisalo dogovor, v katerem so se zavezali k temu, da se bodo potegovali za laskavi naziv. Kandidatura Slovenije za naziv Evropske gastronomske regije 2021 predstavlja promocijsko in razvojno enega največjih projektov v slovenskem turizmu. a povezava je "prepričala" Mednarodni inštitut za gastronomijo, kulturo, umetnost in turizem (International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism - IGCAT), da je Slovenijo potrdil za kandidatko za naziv Evropska gastronomska regija 2021. 

Slovenija je v prijavi izpostavila glavne cilje, ki jih namerava doseči s pomočjo kandidature, ki je odlična priložnost za medsektorsko povezovanje na področju prehranske politike, gastronomije, gostinstva, turizma, kmetijstva, zdravja, izobraževanja in trajnostnih načel, pri čemer bi izkoristili gastronomijo za pospeševanje lokalnega in regijskega ekonomskega, kulturnega, socialnega in okoljskega razvoja s pomočjo zainteresiranih deležnikov. Kandidatura omogoča mreženje, spoznavanje in deljenje dobrih praks tako znotraj regije kot širše in ustvarjanje skupnih projektov. Predstavlja tudi odlično priložnost za izboljšanje zdrave ponudbe v gostinstvu in njene prepoznavnosti, predvsem pa je velika priložnost za dodatno mednarodno promocijo celotne slovenske gastronomske ponudbe. Naziva ne podelijo zgolj zaradi odlične gastronomske ponudbe, pač pa programa,  predstavljenega v tako imenovani ponudbeni knjigi, in zlasti zaradi sposobnosti regije nasloviti ključne fokusne točke, kot jih opredeljuje platforma gastronomskih regij.  

Nazaj
 


 
 
 
back to top