IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 29.09.2022 || V jesenskem tednu restavracij tokrat 107 sodelujočih restavracij  |  Lidl bo imel logistični center v Kumanovu  |  Menedžerja leta 2022 sta Blaž Brodnjak in Sabina Sobočan  |  Septembra z rekordno 10-odstotno inflacijo  |  Pri popisih cen živil bodo sodelovali tudi trgovci  |  Tuš v Nami odprl "Gourmet & delikateso", Ana Roš 7.oktobra pekarnico   |  29. september - mednarodni dan ozaveščanja o odpadni hrani in izgubah hrane  |  Barcaffè znova z nazivom Superbrands Slovenija  |  Hofer z atraktivno ponudbo dostave  |  Pepsi lansiral omejeno serijo pijač S'mores z različnimi okusi  |  DZ prek predloga novega zakona o varstvu potrošnikov  |  Stavka zaradi naraščajočih cen  |  Prodaja v trgovinah po šestih mesecih upadla  |  Marks & Spencer z novo ponudbo vegetarijanskih obrokov  |  Uradna otvoritev Tuš "gourmet & delikatese" v Nami  |  Cena za hektar njive lani presegla 22.000 evrov  |  Gospodarsko razpoloženje najslabše v skoraj dveh letih  |  Lani vsak Slovenec zavrgel 68 kilogramov hrane  |  Podjetja še bolj zadržana pri zaposlovanju  |   Gazprom zažugal z neizpolnjevanjem obvez do Naftogaza  |   ||
   

Hrvaška: Skupini Atlantic prihodek raste

30.10.2013
Skupina Atlantic je v prvih devetih mesecih 2013 dosegla prihodek od prodaje v višini 496,7 milijonov evrov, kar v primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani predstavlja rast v višini 2,6%.

Dobiček se je pred obračunom obresti in davkov povišal za 13%, na 50,1 milijonov evrov.
 
Skupni rasti prihodka od prodaje Skupine Atlantic so še največ pripomogla naslednja področja:  športna in aktivna prehrana (13,7%) in sicer predvsem na tržiščih Nemčije, Španije in Rusije, opazno pa je rastla prodaja kategorije flipsa, keksov in čokolade na tržiščih Srbije, Črne gore in Makedonije (5,4%) ter področje: Zdravlje in nega (5,2%), ki beleži rast na ruskem in hrvaškem tržišču.
 
Kava se je z 20,9% "udeležbo" v skupnih prihodkih izkazala kot največja posamezna kategorija s 104 milijoni evrov prihodka od prodaje.

Z uspešnim izvajanjem začrtane strategije je skupina Atlantic v prvih devetih mesecih leta nadaljevala z organsko rastjo prihodka od prodaje ob izboljšanju profitabilnosti.
 
"Posebno smo zadovoljni z začetki novih investicij in dejstvom, da rezultati potrjujejo stabilnost našega poslovnega modela v težkem gospodarskem okolju," je izpostavil Emil Tedeschi, predsednik Uprave Atlantic Grupe (na fotografiji).

Prvih devet mesecev je zaznamovala sprememba komercialnih pogojev na tržišču Hrvaške in širjenje proizvodnega in distributivnega portfelja.
 
V tretjem kvartalu je Skupina Atlantic s podpisovanjem predpogodb v Industrijskem parku Nova Gradiška, začela z vlaganjem v novo tovarno za proizvodnjo energetskih ploščic iz ponudbe športne in aktivne prehrane. Projekt je vreden 16 millijonov evrov, v prvem letu pa bo omogočil  50 delovnih mest. Začetek gradnje načrtujejo v aprilu 2014, prvi proizvodi pa bodo z novih linij prišli v prvem kvartalu leta 2015.

Glede na posamezna tržišča je bila največja rast dosežena v Rusiji in ostalih državah (bivše) ZND-a (25,4%), s čimer to tržišče dosega 5,6% skupnih prihodkov od prodaje celotne Skupine.
 
Slovenija je kot tretje tržišče po velikosti, zabeležila rast v višini 7,4%.
 
Ključna evropska tržišča so: Nemčija, VB, Italija, Švica, Avstrija, Švedska in Španija, ki sestavljajo 12,2% in so ravno tako zabeležila rast v višini 4,2%. Hrvaško tržišče je največje v skupnem prihodku od prodaje z 25,4%, na 2.mestu je Srbija s 23,6%.
 
Lastne blagovne znamke Skupine Atlantic so v prodaji prisotne z 72,4%.

Če se spremlja po kategorijah, je bila največja rast zabeležena pri flipsu, keksih in čokoladi.  
 
Kategorija flipsa je zabeležila rast prihodkov od prodaje branda Smoki in to na vseh regionalnih  tržiščih z najbolj opazno rastjo na tržišču Srbije, kategorija keksov z brandom Štark pa se je ravno tako dvigovala po vseh regionalnih tržiščih, še najbolj v Srbiji.
 
Kategorija čokolade je zabeležila rast prihodka od prodaje, pri čemer je še najopaznejšo rast dosegel brand Najlepše želje in sicer na tržiščih Makedonije in Črne gore, brand Menaž pa na tržišču Srbije.


Nazaj
 
 
 
 
back to top