IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Slovenija: Skupina Mercator načrtuje rast in poslovno učinkovitost

13.12.2017
Skupina Mercator ostaja osredotočena na svojo osnovno dejavnost, pri čemer je ključni cilj izboljševanje dobičkonosnosti. 
 
V svojem Gospodarskem načrtu, ki ga je danes potrdil Nadzorni svet družbe, Skupina Mercator v letu 2018 načrtuje prihodke iz prodaje v višini 2,4 milijarde EUR, v letu 2021 pa 2,5 milijarde EUR. Izboljšanje poslovanja bo vidno tudi v izboljšanju kosmatega denarnega toka iz poslovanja (EBITDA), ki bo v letu 2018 znašal 97 mio EUR.
 
Skupina Mercator za leto 2018 načrtuje realizacijo prihodkov v višini 2,4 milijarde EUR. Do leta 2021 se bodo prihodki povečali za 3% in bodo znašali 2,5 milijarde EUR.
 
Mercator bo tudi prihodnje leto nadaljeval s prenovo trgovin, nov koncept prodajne ponudbe, ki še večji poudarek daje oddelkom s svežo hrano, pa bo še naprej Mercatorjeva temeljna usmeritev do potrošnikov in njegova konkurenčna prednost. Mercator bo tako še naprej sledil poslanstvu biti najboljši lokalni trgovec na vsakem trgu, kjer posluje.
 
Mercator ostaja osredotočen na zadovoljevanje potreb sodobnega potrošnika in zagotavljanje tudi cenovno ugodnih nakupov. Zato bo nadaljeval z aktivnostmi za izboljšanje svoje cenovne percepcije, hkrati pa bo kupcem omogočal pestro izbiro kakovostnih in lokalnih izdelkov.
 
Posebno pozornost bo še naprej namenjal tudi uvajanju novih tehnologij in sodobnih trgovskih storitev. Nova strategija, ki jo je Mercator izvajal večino leta 2017, že pozitivno vpliva na poslovanje, ta trend pa bo Mercator nadaljeval tudi v prihodnje.
 
Za povečano učinkovitost pri doseganju zastavljenih poslovnih ciljev so ključnega pomena zaposleni, ki so med Mercatorjevimi konkurenčnimi prednostmi, saj jim večina kupcev priznava prijazen in strokoven odnos do kupcev.  Mercator se bo tudi s kadrovsko politiko še naprej prilagajal spremembam na trgu, razmeram na trgu delovne sile, regionalnim potrebam in značilnostim ter možnostim operativne izvedbe na lokalni ravni.
 
Mercator je ponovno vstopil na trg Bosne in Hercegovine in zdaj uspešno upravlja s 83 trgovinami, ki tamkajšnjim kupcem nudijo širok asortiman in kakovostne storitve.
 
S posluhom za potrebe po raznolikosti in prilagojeni ponudbi bo tako Mercator tudi na tem trgu spet poslovno uspešen, v sodelovanju z lokalnimi dobavitelji pa ključen tudi za njegov nadaljnji razvoj.   
 
Za investicije bo v letu 2018 namenjenih 37,7 milijona EUR Skupina Mercator bo v letu 2018 za investicije namenila 37,7 milijona EUR, od tega bo 47 % porabljenih za širitev novih maloprodajnih zmogljivosti, dobrih 20 % za prenove in investicijsko vzdrževanje obstoječih trgovin, skoraj 17 % za vlaganja v informacijsko tehnologijo, dobrih 5 % za vlaganja v logistiko, 11 % pa bo Mercator investirali v netrgovsko dejavnost.
 
V Sloveniji bo za investicije namenjenih 64,5 % celotnih sredstev za investicije. Odprodaja poslovnega premoženja v teku V  letu 2018 bo Skupina Mercator aktivno nadaljevala s postopki odprodaje poslovno nepotrebnega premoženja, ki bodo potekali v več korakih.
 
Kupnina od prodaje bo prvenstveno namenjena zmanjšanju dolga do bank, kar bo omogočilo tudi nove investicije, predvsem v nov logistično-distribucijski center v Ljubljani.

Nazaj
 


 
 
 
back to top