IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Češka: Skupina Kofola v regiji Adriatic dosegla dvomestno rast prodaje

16.05.2019
 Letošnje leto je Skupina Kofola začela odlično in v prvem četrtletju povečala vse ključne gospodarske kazalnike. Prihodki skupine so se povečali za 7,6 %, EBITDA za 12,2 %, poslovni izid pa za 9,9 %. 
 
 
Pozitivni rezultat je predvsem posledica rasti strateških kanalov na področju gastronomije in impulzivnih nakupov na češkem trgu ter izjemno dobrih rezultatov v Adriatic regiji. Prvo četrtletje je zaznamovala tudi uspešna prodaja poljskega podjetja Hoop Polska, kar je Skupini Kofola omogočilo dodatna vlaganja in osredotočenje na razvoj rastočih trgov in dejavnosti.
 
O poslovnih rezultatih je Jannis Samaras, izvršni direktor Skupine, povedal: "Imamo odlične številke, predvsem zaradi našega osredotočanja na poslovni razvoj v gastro segmentu in na področju impulzivnih nakupov, katerih delež v skupnih prihodkih na naše zadovoljstvo raste. Zelo smo veseli, da je bila rast vseh ključnih kazalnikov dosežena kljub dejstvu, da je bilo vreme v prvem četrtletju slabše kot lani, in kljub temu, da pa se je eden od naših vrhov prodaje, povezan z Veliko nočjo, letos premaknil na april. Odličen rezultat v prvem četrtletju nakazuje, da smo na dobri poti, da dosežemo naše letne cilje.”                       
 
Češko-slovaški trg je v prvem četrtletju na medletni ravni povečal prihodke za 4,1 %. V prvem četrtletju je Kofola na tem tržišču v segmentu HoReCa zabeležila rekordno velik tržni delež; na Slovaškem je prvič presegel 40 %, s pomembnim prispevkom točene Kofole. Med pomembnimi novicami s slovaškega trga je tudi začetek prodaje in tržne kampanje za Kláštorná Kalcia, naravno mineralno vodo z visoko vsebnostjo kalcija in magnezija.

Regija Adriatic je znova dosegla pozitiven rezultat, saj je Skupina na tem tržišču dosegla dvomestno rast prodaje. Rast v višini 12,5 % je predvsem posledica prodaje mineralne vode Radenska, ki bo letos praznovala impresivno 150-letnico, kot tudi prodaje hrvaške mineralne voda Lipički Studenac.
 
 
Obe omenjeni regiji, Češko-Slovaška in Adriatic, sta ustvarili 87,3 % celotnih prihodkov Skupine.  EBITDA Skupine se je povečal za 497 tisoč EUR, kar predstavlja 12,2-odstotno povečanje. Češko-Slovaški trg in Adriatic regija pa se lahko pohvalita s povečanjem EBITDA za 17,5 %. Poleg pozitivnih rezultatov je med pomembnimi novicami iz prvega četrtletja tudi uspešen zaključek prodaje podjetja Hoop Polska, ki je bila sklenjena v marcu. Novi lastnik Hoop Polska, ZMB Capital, poljski proizvajalec vode Ustronianka, je prevzel proizvodni obrat v Kutnu in blagovno znamko, kot tudi skrb za zaposlene in distribucijsko omrežje.
 
Skupina Kofola tako prvič poroča o poslovnih rezultatih, ki izključujejo gospodarske dejavnosti družbe HOOP Polska, ki pa je bila del konsolidirane skupine do 18. marca 2019. Na podlagi odličnih rezultatov v letu 2018 je upravni odbor Kofola ČeskoSlovensko priporočil, da skupščina za leto 2018 odobri dividendo v višini 13,50 CZK na delnico pred obdavčitvijo, kar predstavlja dividendni dobiček v višini 4,5%. Skupščina je sklicana 5. junija 2019.

Nazaj
 


 
 
 
back to top