IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 31.05.2020 || Luka Koper v prvem četrtletju s polovico nižjim čistim dobičkom  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Od sredine junija postopno opuščanje nošenja zaščitnih mask  |  Turistični boni za vse  |  Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |   ||
   

Češka/Slovenija: Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno

14.08.2018
Skupina Kofola je v prvih šestih mesecih tega leta izboljšala vse gospodarske kazalnike. Izključujoč poljski segment se je prodaja Skupine povišala za 7 %, vključno s Poljsko pa je prodaja Skupine zrasla za 1,9 %.
 
 
Kazalnik EBIT kaže, da se je dobiček iz poslovanja povečal za kar 113,7 %, ekonomski kazalnik EBITDA pa se je zvišal za 25,9 %. Poleg višje prodaje iz Kofole poročajo tudi o tem, da so investitorji dobili izplačane najvišje dividende v zgodovini delovanja Skupine,  s tako odzivno politiko pa nameravajo nadaljevati tudi v prihodnje.
 
"Toplo vreme in nižje cene sladkorja so prispevali k dobičku – kljub povišanju stroškov plač, ki ga narekuje trenutna situacija na trgu dela,” pravi Daniel Buryš,finančni direktor Skupine Kofola.
 
"Poleg dobička me veseli dejstvo, da smo uspešni tudi na področju širjenja poslovanja. Z nakupom tradicionalne češke družbe LEROS smo vstopili na trg zelišč, v svoj portfelj pa smo dodali tudi slovaško mineralno vodo Kláštorná,” je še dodal.
 
Gonilna sila prve polovice leta je bila Češka republika, ki je prodajo v primerjavi z enakim obdobjem lani presegla za 8,9 %, zahvaljujoč zlasti povpraševanju po znamkah Kofola, Rauch in Vinea. Na Slovaškem je Kofola dosegla 4,1-odstotno rast prodaje; najbolj iskana znamka je bila Rajec.
 
V celotnem portfelju je najvišjo prodajo v primerjavi z istim obdobjem lani dosegla znamka UGO, in sicer kar za četrtino. Na Poljskem je Skupina zabeležila 19,3-odstotni padec prodaje med trgovskimi blagovnimi znamkami, medtem ko so lastne blagovne znamke ohranile stabilnost pri prodaji. 
 
Kot vedno je bila uspešna tudi Adriatic regija. "Zrasli smo za 6,6 %. Uspešni smo bili zlasti na Hrvaškem, kjer je prodaja v primerjavi z istim obdobjem lani zrasla za 16 %. To nas hkrati motivira, da v tej regiji več sredstev vložimo v marketinške aktivnosti,” pravi Marián Šefčovič, direktor podjetja Radenska d. o. o. 
 
V prvih šestih mesecih je Skupina svojim delničarjem izplačala dividende v višini 16,2 CZK (češke krone) na delnico, kar je najvišja vsota v zgodovini delovanja Skupine. Danes je skupščina delničarjev odobrila zmanjšanje osnovnega kapitala, kar naj bi Skupini omogočalo, da tudi v prihodnosti nadaljuje z odzivno dividendno politiko. "Ta sezona visoko presega vsa pričakovanja,” je Daniel Buryš navdušen nad trenutnim razvojem in nadaljuje: "zato bomo po koncu tretjega četrtletja prevrednotili svoja pričakovanja glede letnih rezultatov.” 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top