IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 18.01.2019 || Indra Nooyi zapustila PepsiCo in bi lahko postala glavna v Svetovni banki  |  REVOLUCIONARNO: Žabka kmalu z avtomatiziranimi trgovinami brez prodajalcev   |   V ponedeljek odprtje novega nakupovalnega centra KTC Karlovac  |  Sejem Agra pričakuje več kot 1800 razstavljavcev  |  Naprodaj Mercatorjev center Novi Sad  |  Na krožniku povečini eko hrana iz tujine  |  Nov izvršni direktor v Metro Cash & Carry André Rinnensland  |  David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Več fižola in manj mesa - recept za človeka in Zemljo  |  Revija Marketing magazin objavila pregled največkrat nagrajenih oglaševalcev (VIDEO)  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |   ||
   

Češka: Skupina Kofola v prvem četrtletju povečala prihodke

15.05.2018
Prodaja skupine Kofola je v prvem četrtletju zrasla za 10,9 % – brez poljskega segmenta; vključno s Poljsko pa je prodaja skupine zrasla za 6,7 %. Finančni kazalnik EBITDA se je povečal za 23,2 %.

"Rezultati prvega četrtletja so potrdili trend rasti iz zadnjega četrtletja leta 2017 in jih sprejemamo zelo pozitivno. Menim, da dajejo razlog za optimističen pogled, tudi ob upoštevanju trenutnega toplega vremena," pravi Daniel Buryš, finančni direktor skupine Kofola in nadaljuje: "Kot že tradicionalno, smo rasli na Češko-Slovaškem in v Adriatic regiji."

Na češkem trgu je Kofola povečala prodajo za 14 %. To povečanje je predvsem posledica večje prodaje pijač Kofola, Rajec in Vinea. Na slovaškem trgu je prodaja Kofole v primerjavi z lanskim letom porasla za 3,4 %. Poleg že omenjenih blagovnih znamk so potrošniki kupovali tudi več pijač blagovne znamke Rauch.

Pozitivne trende Kofola beleži tudi na najbolj perspektivnem trgu skupine – v Adriatic regiji, kjer se je prodaja povečala za 17,2 %. To je predvsem zaradi aktivnosti na Hrvaškem, kjer je skupina ustvarila več deset odstotno rast prihodkov. Na Poljskem je Kofola z začetkom leta 2018 začela distribuirati blagovno znamko ledenega čaja Nestea.

Skupina je bila uspešna tudi na področju zdravju prijaznih izdelkov. Prodaja vodilne blagovne znamke UGO se je povečala za 32,4 %, predvsem zaradi 82 solatnih in fresh barov. Še en pomemben korak v tem segmentu je skupina naredila v prvem četrtletju leta 2018 z nakupom 100-odstotnega deleža tradicionalne češke družbe LEROS. Kofola je prevzela vse proizvodne zmogljivosti ter ohranila kadre tega proizvajalca visoko kakovostnih izdelkov iz zdravilnih rastlin in kakovostnih naravnih čajev. Tako bo skupina, skupaj z družbo Premium Rosa, ki jo je prevzela leta 2017, ustvarila nov segment, osnovan na zeliščih in avtentičnih, zdravih surovinah.

Na skupščini, ki bo potekala v tem tednu, bodo potrjeni računovodski izkazi skupine za leto 2017. Večinski lastnik družbe Kofola ČeskoSlovensko, družba AETOS a.s., v lasti družine Samaras, predlaga povečanje dividende na 16,20 CZK. Prvotni predlog upravnega odbora je znašal 13,50 CZK za delnico.

Skupina Kofola...
 
To je ena od največjih proizvajalk brezalkoholnih pijač s sedmimi proizvodnimi obrati na petih evropskih trgih. Skupno zaposluje več kot 2.100 ljudi (izključujoč rusko proizvodnjo). 

Produktni portfelj Kofole na Češkem in Slovaškem vključuje tradicionalno kola pijačo, narejeno po tradicionalnem Kofolinem receptu, izvirsko vodo Rajec, sirupe Jupi, grozdni sok Vinea, otroške pijače Jupík, energijske pijače Semtex in druge tradicionalne češke in slovaške znamke, kot so Chito, Top Topic in Citro Cola. Ima tudi licenco za proizvodnjo in distribucijo pijač Royal Crown Cola in Orangina. Kofola je ekskluzivni distributer znamk Evian in Badoit na češkem in slovaškem trgu ter distributer tradicionalne izvirske zdravilne mineralne vode Vincentka češkim trgovcem in gastronomskemu sektorju.
 
Od začetka leta 2015 je tudi ekskluzivni distributer znamke Rauch na Češkem in Slovaškem. Skupina Kofola je vključena tudi v mrežo UGO, ki upravlja z 62 UGO bari in 20 UGO solatnimi bari na Češkem in Slovaškem. Leta 2017 je Skupina kupila poljskega proizvajalca sadnih in zeliščnih produktov Premium Rosa. Najnovejša pridobitev Skupine pa je podjetje LEROS, ki je tradicionalni češki proizvajalec visokokakovostnih zeliščnih čajev iz zdravilnih zelišč.

Največje znamke iz portfelja poljske Hoop Polska so sirupi Paola, Hoop Cola, mineralna voda Arctic in otroški sokovi Jupík, podjetje pa od leta 2018 distribuira tudi ledeni čaj blagovne znamke Nestea ice tea.

Leta 2015 se je Kofoli pridružila slovenska Radenska. V letu 2016 so portfelj, ki je prej obsegal tradicionalno mineralno vodo Radenska ter brezalkoholne pijače Ora in Oaza, razširile priljubljene hrvaške znamke Nara, Inka in Voćko. Leta 2016 je Radenska postala proizvajalec in distributer pijač Pepsi, Mirinda in 7Up za hrvaški trg. Leta 2016 je Skupina Kofola prevzela hrvaško znamko mineralne vode Studenac.



Nazaj
 


 
 
 
back to top