IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 09.04.2020 || OZS s predlogom za vnovični zagon nekaterih dejavnosti  |  V Hisense Gorenje odštevajo ure do (novega) začetka  |  Jezerškova z nasveti za peko potice jutri na FB  |  Spar, Eurospin in Lidl spremenili delovni čas  |  WTO zaradi pandemije pričakuje skoraj tretjinski upad svetovne trgovine  |  Union z novo strategijo in vizualno podobo ter osveženo ponudbo  |  PU z novo vizualno podobo ter osveženo ponudbo   |  X5 Retail manjšo gnečo izkoristil za lansiranje samopostrežnih blagajn  |  Heinekenu prodaja v prvem četrtletju nazadovala za 2 odstotka  |  Skupina Rewe podpisala milijardno kreditno linijo  |  V kategoriji svinjskega mesa le 38-odstotno samooskrbni  |  Delavcem v trgovini za marec višje plače  |  Elog predstavil inovativno embalažo za večkratne spletne nakupe   |  Radovljiška občina danes osvešča obiskovalce trgovin  |  Paloma z donacijo mariborskemu kliničnemu centru in nacionalnemu laboratoriju  |  Rešitve za dostavo na dom podjetja Heavy Duty  |  Tudi na tržnicah veljajo strogi preventivni ukrepi  |  Danes (brezplačna) spletna konferenca TZS & CPOEF:Trgovci - med pregrevanjem in zamrznitvijo  |  Tuš zelo hitro razširil spletno nakupovanje hitrinakup.com  |  Lidl razkril distributerje svojih lastnih blagovnih znamk  |   ||
   

Slovenija: Škof:"Okus je vedno lokalna stvar"

24.01.2020
V začetku februarja se bo na trgu pojavil nov izdelek iz Pivovarne Laško Union  in sicer  Laško Zlatorog 0,0. Bili smo na prvi pokušini nove pijače v Laškem in se pogovarjali z vodjo inovacijskih projektov Igorjem Škofom, ki je v podjetju zaposlen od leta 2004.


Za kakšen projekt gre pri lansiranju brezalkoholnega piva Laško 0,0 % glede na to, da je trg brezalkoholnih piv vedno konkurenčnejši, kajne?  
 
To je bil izredno obsežen in interdisciplinaren projekt, v katerem nas je bilo vključenih več kot 30 domačih in tujih strokovnjakov. Sam razvoj okusa je potekal več kot leto dni. Pri takšnem projektu je ključno znanje naših pivovarjev, pomembno pa je vključiti tudi strokovnjake različnih drugih področij in predvsem krepiti dobro medsebojno sodelovanje. 
 
Kako ste pričeli z razvojem in kakšne cilje ste si zastavili ob začetku razvoja? 
 
Ko smo začeli razvijati okus, smo se zavedali, da je velik izziv narediti dobro pivo brez alkohola. Razvoja okusa Laško Zlatorog 0,0 % smo se lotili z veliko odgovornostjo in pa spoštovanjem do blagovne znamke Laško in naših potrošnikov. Laško je vodilna blagovna znamka piva in tudi brezalkoholno pivo mora biti odlično. Takrat smo si zadali 3 ključne cilje: 1. Da razvijemo pivo, ki je po okusu čim bližje alkoholnemu pivu, saj je potrošnik le-tega najbolj navajen, 2. Da razvijemo pivo, ki odraža karakter blagovne znamke Laško, torej pivo polnega okusa z nekoliko bolj izraženo grenčico, pivo s tipično hmeljno noto, ki jo dosežemo z uporabo slovenskega hmelja, pivo s karakterjem dobrega pitnega lagerja, in 3. Da razvijemo pivo, ki se razlikuje od ostalih brezalkoholnih piv. Torej da smo unikatni. 
 
Verjetno so vam zelo pomagale izkušnje vašega znanega lastnika Heinekena, ki tudi v Laškem vari svoje 0,0-pivo in sicer od julija lani? 
 
Vsekakor nam je zelo pomagalo, da smo del skupine Heineken, kjer je ogromno znanja, ki si ga delimo in smo zaradi tega pri razvoju hitrejši in uspešnejši. Je pa okus vedno lokalna stvar in zaradi tega je najbolj pomembno, da recepture za naš proizvod ne prenesemo od drugje, ampak da razvijemo okus, ki je našemu okolju in znamki najbolj primeren. V tem primeru okus, ki ustreza uveljavljeni znamki Laško. To pa pomeni 0,0-pivo polnega okusa z nekoliko bolj izraženo grenčico in seveda s slovenskim hmeljem. Tekom razvoja smo pripravili tudi nekatere druge dobre brezalkoholne vzorce, vendar le eden odraža karakter blagovne znamke Laško. 
 
Kako je vse skupaj potekalo in kaj lahko rečete na koncu? 
 
Z namenom, da oblikujemo optimalen okus, smo testirali velik nabor brezalkoholnih vzorcev. Tekom razvoja smo pripravili več kot 50 različnih okusov 0,0-piva. Vse vzorce smo testirali z degustacijsko skupino za pivo. V pivovarni imamo panel šolanih degustatorjev za pivo, ki so zelo dobri ocenjevalci, vključili pa smo tudi zunanje strokovnjake za razvoj okusa in senzoriko. Skozi krog in krog številnih degustacij smo slabše ocenjene vzorce izločali, dobro ocenjene vzorce pa smo izpopolnjevali in izpilili. To smo ponavljali toliko časa, da smo prišli do končne recepture popolnoma brezalkoholnega piva, ki ga polnimo danes. Poleg dobre recepture pa je seveda pomembna tudi vrhunska tehnologija, ki nam omogoča odstranjevanje alkohola iz piva. Mislim, da bodo naši kupci zelo zadovoljni z našim novim izdelkom.
 
 
Okus kot pri pravem

Gre za neverjetno podobnost okusu starejšega in uveljavljenega brata, ki ga tam varijo že od leta 1825. Laško 0,0 izdelujejo po tradicionalni recepturi klasičnega Zlatoroga, po enakem postopku in z enakimi sestavinami. Inovacijo predstavlja postopek odstranjevanja alkohola, ki ga omogoča 2,5 milijona evrov vredna investicija v posebno tehnologijo, ko že zvarjenemu pivu s povsem naravnim postopkom odstranijo ves alkohol. Prijetno, nekoliko močneje izraženo grenčico in tipično hmeljno noto pa dosežejo z uporabo slovenskega hmelja. Bistven je seveda okus, ki razbija mite o brezalkoholnem pivu. Pravijo, da vsebuje 100% Laško značaja in 0% alkohola. Vsebuje tudi pol manj kalorij kot Zlatorog, torej samo 21 kcal na 100 ml. Laško 0,0 je dokaz zaveze Pivovarne Laško Union k odgovornemu pitju in ničelni toleranci alkohola v prometu.



Nazaj
 


 
 
 
back to top