IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.10.2017 || Hrvaška izdala mednarodno tiralico za Ivico Todorićem  |  Ljubljanske mlekarne lani povečale dobiček  |  24. Zlati boben predstavil zmagovalce  |   Trgovina na drobno septembra navzdol  |  Sporočilo za javnost iz Hoferja: "Jabolka v vedru"  |   3. FMCG Summit Zagreb se približuje  |  Sarajevo Marketing Summit - 26.oktobra 2017  |  Zaveza odgovornosti je obetaven projekt  |  Starejši sin Ivice Todorića prispel na Hrvaško  |  V Ljubljani zadonelo: "24. Zlati Boben s pestrim programom"  |  Metro AG z rastjo prodaje  |  "Snubcev" za nov sedež Amazona več kot 100  |  P&G blesti v kategorijah lepotilnih izdelkov in zdravja  |  Bingo postal največji trgovec v državi (tudi) po številu trgovin  |  Hofer odprl svojo 100. prodajalno na Dunaju  |  Nova franšizna trgovina Spar partner Goričanka v Mačkovcih  |  Krčevit boj diskonterjev za preživetje  |  S Group namerava postati najmočnejši estonski trgovec  |  24. Zlati boben: "Blagovne znamke imajo moč in denar, da spreminjajo svet"  |  Spar v prvem letu poslovanja odprl 30 trgovin  |   ||
   

Slovenija: Sirk: "Le z izgradnjo drugega tira bomo na globalnem logističnem zemljevidu"

22.09.2017
"Ni več vprašanje, ali podpreti uveljavitev zakona o drugem tiru ali ne. Drugi tir je nujen za razvoj celotne države, časa za zavlačevanje nimamo več," poudarja Andrej Sirk, direktor podjetja T. L. Sirk.
 
 
Tik pred nedeljskim referendumom o izgradnji drugega tira na železniški progi Koper-Divača je Sirk nujne izgradnje podkrepil z besedami: "Z njegovo izgradnjo ne bomo pridobila samo transportno-logistična podjetja, ampak celotna država. Žalostno je, da smo se do sedaj osredotočali samo na parcialne interese, ko pa bi morali gledati na dobrobit celotne države."
 
Samo s takšnimi velikimi infrastrukturnimi projekti se bo lahko Slovenija uvrstila na globalni logistični zemljevid, posledično pa s tem še okrepila tudi svojo vlogo tranzitne države. "Drugi tir bo na dolgi rok povečal pretok tovora v Luki Koper, ki bo lahko le na ta način še naprej rastla in se razvijala ter postala pomembno okno v srednjo Evropo," meni direktor enega največjih logističnih podjetij pri nas in dodaja, da si ne želi, da bi država dodatna sredstva za financiranje izgradnje drugega tira zagotovila iz naslova podražitve cestnin in trošarin za težka tovorna vozila.
 
"Tovrstni ukrepi namreč ne predstavljajo samo dodatnega finančnega bremena za transportno-logistična podjetja, temveč posledično vplivajo tudi na zmanjšanje konkurenčnosti celotne transportne poti čez Slovenijo," še pove direktor podjetja T. L. Sirk, ki v zadnjem obdobju postaja vse bolj uspešen igralec na področju zagotavljanja ladijskih prevozov na vse celine.  
 
Ob dolgoročnem partnerstvu s svetovno znanimi ladjarji poleg prevozov zabojnikov po morju iz ali do vseh svetovnih luških destinacij ponujajo tudi skladiščenje in vse izvozne ter uvozne carinske postopke. "V lanskem letu smo tako poskrbeli za prevoz 300 zabojnikov, letos pa smo dosegli nov mejnik – trenutno smo namreč na več kot 2.000 prepeljanih zabojnikov," pozitivne rezultate predstavi Andrej Sirk in doda: "Naša prednost je zagotovo tudi ta, da lahko vse zabojnike, ki pridejo v Luko Koper iz držav EU, ocarinimo ne samo za Slovenijo, temveč tudi za stranke iz drugih evropskih držav."  
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top