IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 11.08.2020 || 29.SOF 10. septembra v skladišču soli Monfort  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Agencija Spirit prejela 156 vlog za okoli 1,34 milijona evrov sofinanciranja  |  Mercator in Spar ponujata likerje Manner  |  Lidl se preusmerja v segment ekološko pridelanih živil  |  Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo  |  Spar odprl prve trgovine v Gani  |  V Zadru prvi od stotih najavljenih supermarketov Eurospina  |  Direktor Danoneja: "Srednji sloj potrošnika počasi izginja"  |  Aldi preizkuša avtomat za hrano - Aldimat  |  V boju proti koronavirusu omejujejo čas delovanja barov in restavracij  |  V Parizu obvezne zaščitne maske tudi na prostem  |  Lidl je (drugič zapored) najhitreje rastoče trgovinsko podjetje   |   23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |   ||
   

Srbija: Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov

20.08.2019
Trgovinska veriga Sinagoga iz Somborja je v prvem polletju letošnjega koledarskega leta ustvarila prihodke v skupnem znesku 2,4 miljarde dinarjev (20,37 milijona evrov), kar pomeni 14-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani.
 
 
Promet se je omenjeni verigi povečal na račun trgovine na drobno (30 %) in veleprodaje (+18%), delno pa je k temu prispevala tudi dejavnost uvoza embalažnega papirja in prodaja transportne in komercialne embalaže (+2%).
 
Večji so tudi stroški poslovanja, ki so se v prvega pol leta povečali za 17 odstotkov, tako da je dobiček v primerjavi z lanskim letom manjši za četrtino. Rast prihodkov je Sinagoga dosegla tudi zahvaljujoč širjenju prodajnega omrežja, okrepljenega nabora ponudbe.
 
Za drugo polovico leta pri Sinagogi pričakujejo nekoliko slabše rezultate, razloga pa sta dva: vse bolj ostra konkurenca in odhajanje prebivalstva iz (okolice) Somborja v večje kraje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top