IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 22.03.2019 || Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  Na svetovni dan poezije lahko kavo "plačate" s pesniškimi verzi  |  Paviljon Čebelji svet odslej v Muzeju Lojzeta Slaka v Mirni Peči  |  Edeka v projekt ekoloških trgovin  |  Walmart praznuje 25 let delovanja v Kanadi  |  Trgovec Tuš lani z manj prihodki in nižjim dobičkom  |  X5 Retail lani zabeležil 10-odstotni tržni delež  |  Delničarji prižgali zeleno luč za ruski prevzem španske verige DIA  |  "Pivara Tuzla" letos v znamenju naložb  |  Vrednost minimalne potrošniške košarice februarja znašala 639 evrov  |  European Food Summit zaprl vrata   |  Računsko sodišče z negativnim mnenjem Občini Ajdovščina glede pridobivanja delnic Mlinotesta  |  Bayerjeva vrednost na borzah pada zaradi afere z (Monsantovim) herbicidom   |  Mercator nadaljuje s poslovanjem po lex Mercator  |  Lahko "poroko" Sainsbury's - ASDA reši milijardno znižanje cen?  |  Metro kitajski del posla prodaja za 1,76 milijarde evrov  |   ||
   

Slovenija: Še letos z znamko"slovensko pivo"

12.03.2018

Združenje slovenskih pivovarn je na nedavni skupščini medse sprejelo 15 novih članov, tudi predstavnika proizvajalcev hmelja in pivskih kozarcev, in ima po novem 34 članov. Ob tem so v združenju opozorili na problematiko visokih trošarin, ki so se za male pivovarje sicer prepolovile, večje pivovarje pa bremenijo precej bolj kot konkurenco v EU.

"Medtem ko so se trošarine za male pivovarje leta 2016 v Sloveniji prepolovile, drugi pivovarji v Sloveniji ostajajo v položaju trošarinsko najbolj obremenjenih proizvajalcev piva v Evropi, "so zapisali v združenju.
 
V njihovem delovnem stebru "pivo in ekonomija" še vedno ostajajo velik izziv ravno trošarine.  Že razmerje trošarin med pivom in žganimi pijačami je v Sloveniji v primerjavi z EU nesorazmerno, saj pri nas znaša 1:1,5, v EU pa 1:3.

Visoke obdavčitve namreč po njihovem mnenju omejujejo svobodno izbiro potrošnika in negativno vplivajo na poslovanje pivovarn. Prepričani so, da mali pivovarji zaradi nizko postavljene zgornje meje letne proizvodnje, ki se uporablja pri določanju trošarin, niso stimulirani k temu, da bi rasli in se razvijali.
 
Status malega proizvajalca piva lahko dobijo pivovarji, ki na leto proizvedejo največ 20.000 hektolitrov piva.

Združenje slovenskih pivovarn, ki predstavlja pridelovalce več kot 99 odstotkov vsega slovenskega piva, namerava letos nadaljevati s krepitvijo znamke "slovensko pivo", hkrati pa bodo izobraževali javnost o odgovornemu pitju piva.

Slovenski pivovarji sicer skupaj proizvedejo nekaj manj kot dva milijona hektolitrov piva, od tega okoli 1,5 milijona hektolitra popijemo doma. Okoli 40 odstotkov piva se proda v gostinskih lokalih, hotelih in restavracijah, preostanek pa v trgovini.


Nazaj
 


 
 
 
back to top