IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.09.2018 || Še dva dneva za zgodnje prijave na 4. FMCG Summit revije InStore, ki bo v Zagrebu 25.oktobra   |  Vitaminka na sejmu Worldfood Moscow 2018  |  Uspešen 3. dobrodelni Skazin tek Otrok otroku  |  Zavrnili prehransko in okoljsko pobudo  |  V ZDA promocija slovenske kulinarike  |  Barcaffè v Rovinju predstavil prvo turško kavo v kapsuli  |   Lovorika Naj Fala kruh 2018 štirim tekmovalcem  |  Edeka ima laserske etikete  |  Imlek za 96 farm zagotovil 1,1 milijona evrov  |  ZDA uvajajo 10-odstotne carine na uvoz kitajskega blaga  |  V ljubljanskih Mostah BTC obnavlja staro letališče z novimi vsebinami  |  Izdelki za daljšo sitost debitirali v trgovinah Morrisons  |  V Šavniku kmalu nova trgovina Voli  |  Potrošniki septembra bolj pesimistični   |  Fama Vipava tudi letos z visoko rastjo  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22. novembra  |  Nov Tommy supermarket v Metkoviću  |  TZS na Brdu 17. oktobra organizira 12. Strateško konferenco o trgovini   |  ZANIMIVOST: Jumbo odprl trgovino "pop-up" v čast Verstappnu  |  Peruško: "Posebej sem ponosen na Konzum!"  |   ||
   

Slovenija: Še letos z znamko"slovensko pivo"

12.03.2018

Združenje slovenskih pivovarn je na nedavni skupščini medse sprejelo 15 novih članov, tudi predstavnika proizvajalcev hmelja in pivskih kozarcev, in ima po novem 34 članov. Ob tem so v združenju opozorili na problematiko visokih trošarin, ki so se za male pivovarje sicer prepolovile, večje pivovarje pa bremenijo precej bolj kot konkurenco v EU.

"Medtem ko so se trošarine za male pivovarje leta 2016 v Sloveniji prepolovile, drugi pivovarji v Sloveniji ostajajo v položaju trošarinsko najbolj obremenjenih proizvajalcev piva v Evropi, "so zapisali v združenju.
 
V njihovem delovnem stebru "pivo in ekonomija" še vedno ostajajo velik izziv ravno trošarine.  Že razmerje trošarin med pivom in žganimi pijačami je v Sloveniji v primerjavi z EU nesorazmerno, saj pri nas znaša 1:1,5, v EU pa 1:3.

Visoke obdavčitve namreč po njihovem mnenju omejujejo svobodno izbiro potrošnika in negativno vplivajo na poslovanje pivovarn. Prepričani so, da mali pivovarji zaradi nizko postavljene zgornje meje letne proizvodnje, ki se uporablja pri določanju trošarin, niso stimulirani k temu, da bi rasli in se razvijali.
 
Status malega proizvajalca piva lahko dobijo pivovarji, ki na leto proizvedejo največ 20.000 hektolitrov piva.

Združenje slovenskih pivovarn, ki predstavlja pridelovalce več kot 99 odstotkov vsega slovenskega piva, namerava letos nadaljevati s krepitvijo znamke "slovensko pivo", hkrati pa bodo izobraževali javnost o odgovornemu pitju piva.

Slovenski pivovarji sicer skupaj proizvedejo nekaj manj kot dva milijona hektolitrov piva, od tega okoli 1,5 milijona hektolitra popijemo doma. Okoli 40 odstotkov piva se proda v gostinskih lokalih, hotelih in restavracijah, preostanek pa v trgovini.


Nazaj
 


 
 
 
back to top