IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |  Slovenska viljamovka prejela izjemno priznanje   |  Podražili so se kruh, zelenjava, sokovi, cenejše so cigarete  |  V Osojanu odprli sušilnico sadja z zmogljivostjo 800 kilogramov  |  Minister Šarović omejuje uvoz perutnine iz Turčije  |  Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |   ||
   

Nemčija: Schwarz Group prvič čez 100 milijard letne prodaje

14.05.2019
Nemška skupina Schwarz, lastnica trgovinskih verig Lidl in Kaufland, je lani prihodke od prodaje povečala za 7,4 odstotka in prvič presegla mejnik 100 milijard letnega prometa.
 
 
Nemški koncern je prihodke dvignil na 104.3 milijarde evrov, pri čemer je Lidl prispeval 8,8 odstotka rasti, Kauflandovi veleprodajni marketi pa so prodajo povečali za 1,6 odstotka.
 
Glede na to, da se Lidl in Aldi doma soočata z zelo zasičenim trgom, jima rast uspeva predvsem v tujini. To je praksa zlasti v ZDA in v Veliki Britaniji, kjer "kradeta" tržni delež lokalno uveljavljenim trgovcem.
 
Skupina Schwarz je lani v širitev investirala 7,5 milijard evrov, od česar je šla večina v odprtje 400 novih trgovin in prenovo obstoječih, letos pa glede vlaganj lahko pričakujemo podobne številke.
 
Lidl, ki je bil ustanovljen leta 1973, upravlja z več kot 10.800 prodajnimi mesti v več kot 29-tih državah, medtem ko ima Kaufland 1330 trgovin v sedmih evropskih državah. Potrebno je dodati, da so se prihodki koncernu povečali tudi na račun prevzema družbe Tönsmeier, ki upravlja z odpadki.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top