IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 26.05.2019 || 2. FMCG SUMMIT revije InStore - le še 50 prostih mest!  |  47. Teden cvička poteka v Trebnjem  |  TZS s "Trgovinkom" 22.maja v Kopru   |  Po Pašti fešti, 2. slovenskem festivalu testenin  |  Uvozili 208.000 ton medu v EU  |  Po včerajšnjem FMCG brand forumu revije InStore v Beogradu  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Jutri Festival kranjske klobase v Medvodah  |  Mlekarna Celeia posodablja in krepi svojo korporativno blagovno znamko  |  Na Pogačarjevem trgu najdaljša potica in rolada velikanka  |  Portorož v znamenju vina in rož  |  Intereuropa v četrtletju s padcem čistega dobička  |  Ameriškim kmetom dodatnih 16 milijard dolarjev  |  Mercator ob 70 letnici podprl 70 društev (VIDEO)  |  Tommy odprl maximarket v Biogradu na Moru  |  Marks & Spencer množično zapira trgovine  |  Trg substitutov mesa bo do 2029 narasel desetkratno  |  V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   ||
   

Nemčija: Schwarz Group prvič čez 100 milijard letne prodaje

14.05.2019
Nemška skupina Schwarz, lastnica trgovinskih verig Lidl in Kaufland, je lani prihodke od prodaje povečala za 7,4 odstotka in prvič presegla mejnik 100 milijard letnega prometa.
 
 
Nemški koncern je prihodke dvignil na 104.3 milijarde evrov, pri čemer je Lidl prispeval 8,8 odstotka rasti, Kauflandovi veleprodajni marketi pa so prodajo povečali za 1,6 odstotka.
 
Glede na to, da se Lidl in Aldi doma soočata z zelo zasičenim trgom, jima rast uspeva predvsem v tujini. To je praksa zlasti v ZDA in v Veliki Britaniji, kjer "kradeta" tržni delež lokalno uveljavljenim trgovcem.
 
Skupina Schwarz je lani v širitev investirala 7,5 milijard evrov, od česar je šla večina v odprtje 400 novih trgovin in prenovo obstoječih, letos pa glede vlaganj lahko pričakujemo podobne številke.
 
Lidl, ki je bil ustanovljen leta 1973, upravlja z več kot 10.800 prodajnimi mesti v več kot 29-tih državah, medtem ko ima Kaufland 1330 trgovin v sedmih evropskih državah. Potrebno je dodati, da so se prihodki koncernu povečali tudi na račun prevzema družbe Tönsmeier, ki upravlja z odpadki.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top